وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران گفت:
وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران گفت : هفته دولت به نام سرداران خدمت و ایثار، یعنی شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است و فرصت خوبی است تا برای فعال شدن مراکز خدماتی و تولیدی تلاش کرده ومسلما این دیدن های از نزدیک یک حس واقع بینانه تری به مدیران ارشد برای تصمیم گیری و پیگیری ها خواهد داد.
کد خبر: ۲۸۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 28 August 2016

 

به گزارش تابناک لرستان ،وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران گفت : هفته دولت  به نام سرداران خدمت و ایثار، یعنی شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است .

 

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی با بیان این مطلب افزود:هفته دولت  فرصت خوبی بوده که خدمت مردم برسیم و دیداری با آنها داشته باشیم لذا  در این هفته باید تلاش هایی که خادمان مردم انجام داده اند را بیان کنیم.

وی ادامه داد:هفته دولت فرصت خوبی است تا برای فعال شدن مراکز خدماتی و تولیدی تلاش کرده ومسلما این دیدن های از نزدیک یک حس واقع بینانه تری به مدیران ارشد برای تصمیم گیری و پیگیری ها خواهد داد.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال شاهد تحرک خوب مدیران ملی کشور و استقبال مناسب مردم در نقاط مختلف کشور هستیم و این امر با همراهی رسانه ها بازتاب بسیار ارزنده ای داشته است  .

وی تصریح کرد: طی این هفته آگاهی بخشی خیلی خوبی در سطح عمومی کشور اتفاق افتاده است. لذا در این همدلی باید توسعه پیدا کند و  این اعتماد سازی ها و امید بخشی ها به تحولات و فعالیت های صورت گرفته در کشور باید شکوفا تر شود.

پورمحمدی اظهار کرد: جامعه با اعتماد و امید زندگی می کند و اگر مردم بدانند خادمانشان در تلاش جدی برای رفع مشکلات آنها هستند تا گامی برای رفاه بیشتر و توسعه بردارند موجب خوشحالی و خرسندی آنها می شود.

این وزیر بیان داشت: این تبادل عاطفه، امید و پشتیبانی نکته ارزشمندی است و خوشبختانه امروز این افتخار نصیب من شده که در خدمت مردم ولایتمدار، تمدن ساز، تاریخ سازباشم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار