کد خبر: ۲۸۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 28 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،استاندار لرستان گفت: طرح گازرسانی در 503 روستا استان به بهره‌برداری رسیده است.

 هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز، افزود: تمام مدیران موظف هستند که نهایت کمک و حمایت را در توسعه و ارتقا وضعیت مناطق محروم از جمله بخش محروم ززوماهرو و شول‌آباد انجام دهند.

وی اظهار کرد: عمده مصوبات این جلسه زیرساختی بود که 24 مصوبه را در این جلسه به تصویب رسید و برای تامین زیر ساخت‌های شول‌آباد 24 میلیارد تومان نیاز است.

استاندار لرستان با بیان اینکه آسفالت 6 کیلومتری مسیر آبشار چکان توسط راه و شهرسازی باید انجام گیرد، تصریح کرد: یکی از کارهای که باید در مناطق محروم صورت گیرد این است که شرایطی فراهم شود تا مردم پای کار بیایند.

بازوند اضافه کرد: در این راستا توافق‌نامه‌ای با بانک سینا بسته شده که تسهیلات با نرخ 18 درصد در اختیار مردم قرار دهد که 50 درصد آن از محل اعتبارات عمرانی و 5 درصد دیگر را بنیاد مستضعفان کمک می‌کند.

وی افزود: مدیران نباید برای انجام فعالیت‌ها همه چیز را منوط به داشتن اعتبار کنند در حالی‌که بسیاری از فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی مناسب‌تر و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود قابل انجام است.

استاندار با بیان اینکه زیر ساخت‌ها باید برای سرمایه‌گذاری فراهم شود، اظهار کرد: سند اقتصاد مقاومتی در راستای عدالت بنیانی در این مناطق محروم در این سند به‌طور ویژه دیده شده است.

بازوند با اشاره به گازرسانی در سطح استان، تصریح کرد: خوشبختانه طرح گازرسانی در شهرستان الیگودرز سرعت خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: تا قبل از دولت تدبیر و امید 327 روستا در استان گازرسانی شده در حالی‌در این مدت طرح گازرسانی در 503  روستا به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار لرستان افزود: 24 مصوبه در این جلسه مصوب شد که از نظر ریالی بیش از 24میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این مصوبات لازم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار