کد خبر: ۲۸۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 28 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: در حوزه آموزش و پرورش نیز بسیاری از مدارس الیگودرز قابل استفاده نیست و نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

  محمد خدابخشی در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز اظهار داشت: در بخش بهداشت و درمان، بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز پزشک متخصص ندارد و تمام سطح شهرستان الیگودرز نیز با کمبود پزشک متخصص روبرو است.

وی افزود: در حوزه آموزش و پرورش نیز بسیاری از مدارس قابل استفاده نیست و نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هفت مسجد در شهرستان الیگودرز قرار است ساخته شود که بخشی از این مدارس با کمک‌های مردمی ساخته شده اما مردم توانایی تکمیل این مساجد را ندارند و برای اتمام آنها باید اعتباراتی اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: مردم روستاهای الیگودرز که سطح درآمدی خیلی پایینی دارند و در تأمین ابتدایی ترین نیازهای زندگی خود مانده‌اند، توانایی خرید حق انشعابات آب و برق را ندارند که اگر امکان پذیر است این امتیازها با قیمت کمتری به مردم روستا واگذار شود، تا مردم هم استقبال بیشتری داشته باشند.

خدابخشی خاطرنشان کرد: اخیراً در مجلس به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق در برنامه ششم انتخاب شده‌ام که سعی می‌کنم از این فرصت با نگاهی ملی به در ایجاد مصوباتی که کمک‌کننده به مردم مناطق محروم است نقش داشته باشم و نیاز کشور و اولویت‌ها را تحت پوشش قرار دهد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ایران در پیشبرد اهداف سند چشم انداز 20 ساله نسبت به سایر رقبای خود مثل عربستان و ترکیه عقب است باید همه تلاش کنیم تا حداقل 75 درصد اهداف پیش بینی شده در این سند تحقق یابد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در آغاز برنامه 20 ساله، ایران در منطقه دوم بود اما الان در جایگاه سوم قرار گرفته و اگر این روند ادامه پیدا کند ما به اهداف مدنظر در سند چشم‌انداز نمی‌رسیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار