کد خبر: ۲۸۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 29 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،وزیر دادگستری از رجایی و باهنر به عنوان مخلصین عرصه خدمت یاد کرد و گفت: پرونده خیانت منافقین بی نهایت است.

 حجت الاسلام مصطفی پور محمدی صبح دوشنبه در مراسم ویژه بزرگداشت هشت شهریور در سخنانی با بیان اینکه جایگاه خدمت‌گزاری، تلاش و مسئولیت پذیری یک اسوه عملی برجسته دارد و نیاز نیست آموزش مدیریت را از کتاب ها بخوانیم و سر کلاس یاد بگیریم اظهار اشت: بزرگانی همچون شهید رجایی و باهنر مخلصین عرصه خدمت بودند.

منافقین مورد لعن و نفرت مردم هستند

وی با بیان اینکه خرسندیم در جامعه ای زندگی می کنیم که مملو از عطر شهادت، ایثار، روح جانفشانی، غیرت، شهامت و دفاع از ارزش ها است گفت: جامعه ای که روح شهادت در آن استمرار دارد زنده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه جامعه ای که پیرو راه شهیدان است زنده بوده و آرمان شهادت زنده کننده و حیات بخش است افزود:  باهنر و رجایی ۳۵ سال پیش شهید شدند و امروز همه به پای ارج گذاری این دو شهید جمع شده ایم چراکه راه‌شان زنده است.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه ملتی داریم که با فرهنگ شهادت خوگرفته و زندگی کرده و قله ها را پی درپی فتح می کند تصریح کرد: خوشا به حال این مسئولان که خادم ملت هستند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر در قله عزت، عظمت و طهارت قرار گرفته اند گفت: همچنین در مقابل قاتلان آنها در ذلت و در عمق پرتگاه های جنایت و رذالت گرفتار آمده اند.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه منافقین کوردل دچار محرومیت و از طرفی لعن و نفرت ملت شدند گفت: این شهیدان با عزت و منافقین در به در رسوا و مورد لعن و نفرین هستند.

منافقین «رجوی» را کشتند

حجت الاسلام پور محمدی با تاکید بر اینکه منافقین هنوز سزای خیانت های خود را ندیده اند و هنوز سرسلسله جنایتکاران به مجازات و قهر ملت گرفتار نیامده اند تصریح کرد: ملت از مجازات الهی آنها دست بر نمی دارند و مطمئن باشند ملت انتقام الهی را از آنها خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه منافقین ۳۸ سال جنایت و ترور کردند و بزرگان ملت را به خاک و خون کشیدند گفت: منافقین با رژیم بعثی پیوند خوردند، جاسوسی کردند و هزاران نفر با جاسوسی های آن ها به شهادت رسیدند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: منافقین ۴۰ سال است زیر سایه دشمنان ملت و استکبار زندگی می کنند و پرونده خیانت منافقین بی نهایت است.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه منافقین دست از خیانت بر نمی دارند گفت: منافقین به محض اینک مملکت خواست آرام شود پرونده هسته ای را علیه ایران راه انداختند.

وی با بیان اینکه از ابتدا کار منافقین جاسوسی بوده است گفت: پرونده هسته ای ایران بخشی از دروغ پردازی منافین بود به طوریکه ۱۲ سال این ملت را با هزاران تهدید و فشار اقتصادی روبرو کردند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه منافقین اینقدر خبیث هستند که فرمانده جنایتکار خود را می کشند افزود: اینها می گویند «رجوی» کشته شده و به هم تسلیت کشته شدن وی را می گویند.

حجت الاسلام پور محمدی ادامه داد: منافقین حاضر هستند برای خباثت و جنایت خود کثیف ترین نقشه ها را پیاده کنند.

بر پیشانی منافقین مهر خواری و ذلت حک شده است

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه کسی که با امام پاکی ها در بیفتد جز خسران چیزی به دست نمی آورد، تصریح کرد: ملت ما دست از انتقام الهی خود برنمی دارد و منافقین باید مجازات شده و پاسخ این همه جنایت و ترورشان را در مملکت بدهند.

وی با بیان اینکه بر پیشانی منافقین مهر خواری و ذلت حک شده است، افزود: بدبخت تر از منافقین کسانی هستند که به آن ها متوسل شده اند زیرا خود منافقین در حال غرق شدن بوده و برخی ها به آن ها متوسل می شوند و عربستانی که در بدبختی و منجلاب دست و پا میزند به آن ها متوسل شده و با دادن پول و کمک به سراغ منافقین آمده است و با آن ها رفت و آمد می کند.

وزیر دادگستری ادامه داد: آمریکا چقدر بدبخت است که تا چند سال پیش منافقینی که به خاطر ترور چند تن از کارشناسان آمریکایی قبل از انقلاب در لیست ترور آمریکا قرار گرفته بودند را به خاطر اینکه مدتی از این افراد ملعون و جرثومه های فساد استفاده کنند آن ها را از لیست ترور درآوردند همان طوری که دبیرکل مفلوک و بدبخت سازمان ملل اسم عربستان را به دلیل اینکه به سازمان ملل پول داد را از لیست آدم کشی بیرون آورد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآور شد: انسان از کشورهای اروپایی که دم از حقوق بشر می زنند شرمش می آید زیرا این ها خود صدام را منفورترین فرد دانسته و خودشان او را محکوم کردند حال چه شده که با منافقین مهمانی گرفته و رفت و آمد می کنند و به خاطر وارد کردن مثلا یک ضربه به جمهوری اسلامی به هم تبریک می گویند.

۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در لرستان در دست اقدام است

وی با اشاره به اینکه ریشه های شجره طیبه جمهوری اسلامی عمیق و مستحکم بوده و هر روز برگ و بار آن اضافه می شود، عنوان کرد: امروز شهیدان رجایی و باهنر جدال حق و باطل و میدان دفاع از ارزش ها و حقیقت را برای ما ترسیم کردند لذا این دو شهید جاودانه تاریخ بوده و قاتلین آن ها منفورین تاریخ هستند.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفته دولت امسال با نشاط و شور بیشتری در کشور برگزار شد، تصریح کرد: امسال مسئولاین ما تلاش بیشتری کرده و مردم نیز امیدوارتر شده و اعتماد آن ها به خدمت گذاران خود بیشتر شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: حس می کنیم نشاط و تحرک اقتصادی در جامعه به خوبی به وجود آمده است و تلاش های صورت گرفته در استان لرستان نیز حاکی از این امر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در لرستان در دست اقدام است، بیان داشت: بخشی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است به طوری که امروز در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد ۱۲ بخش با بیش از ۱۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح شد.

مطالبات ۵۰۰ میلیارد تومانی گندمکاران لرستان پرداخت می شود

وزیر دادگستری بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد را یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های دولتی کشور دانست و اضافه کرد: درمانگاهی که قرار است در محل استانداری فعلی لرستان ایجاد شود سال دیگر در هفته دولت به بیمارستانی با بیش از ۲۰۰ تختخواب و امکانات گسترده تبدیل می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: استاندار لرستان از محل فروش ساختمان قدیم استانداری در حال ساخت ساختمانی جدید بوده و قول داده است تا خردادماه سال آینده این ساختمان تکمیل شود و با این اقدام یک رکورد را در ساخت و ساز کشور ثبت کند.

وی افزود: در بازدیدی که شب گذشته از ساختمان جدید استانداری لرستان داشتیم مشاهده شد که حدود ۱۵۰ نیرو در شیفت شب و ۲۰۰ نیرو در شیفت روز در این مجموعه مشغول به کار هستند و علت روشن بودن چراغ های این ساختمان انجام کار عمرانی شبانه در این محل است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه آزادراه اراک – خرم آباد فعال بوده و بیش از ۹۰۰ ماشین آلات راهسازی در آن مشغول به کار هستند، عنوان کرد: امسال میزان تولید گندم در لرستان به ۵۲۰ هزار تن رسیده است در حالی که سال گذشته ۳۰۰ هزار تن در این استان تولید شده بود و استاندار لرستان چندین مرتبه از ما خواسته است که بدهی کشاورزان را که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است را پرداخت کنیم.

استان لرستان وارد فضایی جهشی شده است

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه یک موج خدمت‌گزاری در حال انجام است، بیان داشت: سرعت عمل مجموعه کشت و صنعت لرستان فوق العاده است و فضای توسعه و پیشرفت در لرستان ایجاد شده است.

وی گفت: حس من این است که استان لرستان وارد فضایی جهشی شده به طوری که پیشرفت، سرمایه گذاری و ... در آن رشد پیدا کرده است البته برای رسیدن به هدف مطلوب هنوز فاصله وجود دارد ولی مهم این است که شما مسیر راه پیدا کرده اید.

وزیر دادگستری بهره وری را یک اصل مهم و اساسی در پیشرفت جامعه دانست و عنوان کرد: امروز شاهد سرمایه گذاری های زیادی هستیم اما بهره وری در حد مطلوب نیست البته بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد نمونه بهره وری خوب است زیرا بیمارستانی ۲۲۰ تختخوابی با فضای فیزیکی واحدی امروزه به یک بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی تبدیل شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: به ازای هر تخت بیمارستانی بین ۵۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان هزینه نیاز است درحالی که در بیمارستان شهید رحیمی برای ایجاد ۱۰۰ تخت حداکثر ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و این نمونه بهره وری است.

انتقاد سازنده موجب پیشرفت خواهد شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم خدمت رسانی صحیح توسط مدیران تاکید کرد و گفت: از مسئولان انتظار داریم با توجه به مطالبات مردمی، بیکاری ها، درآمدهای پایین مردم و ... در کار خود جدیت داشته و به اعتماد و امید مردم بیفزایند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه انتقاد سازنده موجب پیشرفت خواهد شد و فرد منتقد پاداش خواهد داشت، افزود: اگر انتقاد مخرب و تضعیف کننده باشد موجب سلب اعتماد و امید مردم شده و این نوع انتقاد خیانت در حق ملت است لذا همه باید بدانیم حرف و عمل و نگاه و برخورد ما در این دنیا حساب و کتاب دارد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اگر انتقاد ناصحیح می کنیم بدانیم خداوند ما را مورد لطف و محبت خود قرار نخواهد داد البته هیچ دولتی بدون انتقاد جلو نخواهد رفت لذا مدیران نباید از انتقاد بترسند و انتقادکننده نیز باید حواسش جمع باشد اگر انتقاد او مقاصد دیگری داشته باشد امید و اعتماد مردم از بین می رود و این فرد در پیشگاه خداوند مجازات سختی دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار