کد خبر: ۲۸۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 29 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکا تشنه مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان بروجرد اظهار کرد: آمریکا تشنه مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است حال آنکه ایران اسلامی تن به مذاکره با آمریکا نمی‎دهد.

وی عنوان کرد: افول استکبار جهانی در اثر مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.  

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به برخی مبانی انقلابی‎گری اشاره و عنوان کرد: نخستین مولفه انقلابی‎گری در نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد به جامعیت دین اسلام است و این مولفه در شخصیت شهید رجایی نمایان بود.  

کشکولی مبتنی بودن حکومت و سیاست بر پرهیزگاری را دومین مولفه در انقلابی‎گری خواند و تاکید کرد: روحیه استکبار ستیزی به عنوان سومین مولفه در انقلابی‎گری است و برخلاف نظر برخی افراد در داخل کشور استکبار ستیزی امری ذاتی است.

وی برخورداری از روحیه استکبار ستیزی را مولفه جدایی ناپذیر انقلابیون دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات کنونی در کشور این است که همه افراد خود را انقلابی می‎دانند اما تعریف آنها از انقلابی با تعریف امام راحل، شهید مطهری و مقام معظم رهبری متفاوت است.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: برخلاف نظر برخی افراد که انقلاب را با پیروزی در مقابل رژیم مستبد شاهنشاهی پایان یافته می‎دانند، امام خمینی (ره) پس از گذشت 10 سال پیروزی در مقابل استبداد را قدم اول می‎دانستند.

کشکولی تصریح کرد: پیروزی در انقلاب، ساختن نظام، دولت‎سازی، اسلامی کردن جامعه و تمدن‎سازی اهداف پنجگانه انقلاب از سوی مقام معظم رهبری است که تا کنون دو هدف نخست محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر در مرحله دولت‎سازی قرار دارد، افزود: وجود فیش‎های نجومی به نگاه برخی افراد که انقلاب را تمام شده می‎دانند باز می‎گردد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود محمد پاپی‎نژاد فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بروجرد را فردی انقلابی، پرتلاش و خوش فکر خواند و تاکید کرد: اقدامات خوبی در زمان فرماندهی او در سپاه این شهرستان صورت گرفته است.

کشکولی همچنین از فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بروجرد به عنوان فردی جوان، پر انرژی و اهل تعامل یاد و خاطر نشان کرد: رویکرد کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت زدایی است و مجید سوری فرمانده جدید سپاه این شهرستان کارنامه خوبی در این زمینه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار