کد خبر: ۲۹۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 10 September 2016

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: ۲۴ هزار و ۱۰۰ حامی سرپرستی ۷ هزار و ۵۳۰ فرزند یتیم و محسنین را در استان لرستان برعهده‌گرفته‌اند. 

جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پنج‌ماهه نخست امسال 24 هزار و  100 حامی نیکوکار به هفت هزار و 530 یتیم تحت حمایت 36 میلیارد و 671  میلیون ریال کمک کردند.

وی افزود: هفت هزار و 530 فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان است که 24 هزار و 100 حامی در قالب طرح اکرام و ایتام از این افراد حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان بابیان اینکه حامیان نیکوکار به‌صورت ماهیانه کمک‌های نقدی و کالایی را به فرزندان معنوی خود اهدا می‌کنند عنوان کرد: آثار مثبت خدمات‌رسانی به محرومان و ایتام تحت حمایت در مناطق محروم و دورافتاده جلب رضایت الهی و کاهش فقر در میان  جامعه را به دنبال دارد و این نهاد نسبت به رفع مشکلات معیشتی خانواده‌ها و توانمندسازی آنان در ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی، سیاست‌های مناسبی دارد.

وی بیان کرد: این نهاد تمام تلاش خود را در جهت حضور و مشارکت بیشتر خیران نیکوکار در کمک‌رسانی به محرومان و در قالب طرح‌های مشارکتی به کار می‌گیرد.

محمدی فارسانی تصریح کرد: طرح اکرام برنامه‌ای انسان دوستانه است که برای یاری و حمایت کودکان بی‌سرپرست طراحی‌شده و به اجرا درآمده است، بر اساس این طرح هر فرد حقیقی یا حقوقی کفالت مادی و معنوی یک یا چند نفر از ایتام واجد شرایط، فرزندان یتیم بی‌سرپرست موردحمایت مادی و معنوی حامیان خیر که آمادگی خود را جهت رسیدگی و کمک به ایتام اعلام کرده‌اند قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار