کد خبر: ۲۹۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 10 September 2016
کارگران شهرداری بروجرد 7 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند، جیب کارگران شهرداری بروجرد در آستانه بازگشایی مدارس خالیست و توان خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و لباس فرم را ندارند و در این میان وعده ها پی در پی تمدید می شوند.
 قصه حقوق های معوقه کارگران شهرداری بروجرد استوار و محکم پابرجاست و هر ماه  به معوقات آنها افزوده می شود، حقوق هایی که کارگران شهرداری برای آنها زحمت می کشیدند اما در پایان ماه خبری از حقوق نیست.

گرچه طی سالهای گذشته نهایت اخباری که از شهرداری بروجرد شنیده می شود، وعده هایی است که هر هفته و یا هر ماه تمدید می شوند اما در مجموع تا کنون اتفاق خوبی در راستای پرداخت حقوق های کارگران شهرداری بروجرد رخ نداده است.

هر یک از کارگران شهرداری بروجرد تنها راه امرار معاش خود را شهرداری عنوان می کنند اما به گفته خوشان همیشه شرمنده خانواده هستند.

اکنون فصل بازگشایی مدارس است و تب و تاب خرید توسط دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید در گوشه گوشه شهر مشاهده می شود، دانش آموزانی که با شور و علاقه خاصی با خرید لوازم التحریر، کیف و کفش خود را آماده بازگشایی مدارس می کنند.

در این میان فرزندان کارگران شهرداری بروجرد باید کم کم آماده رفتن به مدرسه شوند اما کارگران شهرداری بروجرد 7 ماه است که چشم انتظار حقوق هستند و فقط و فقط وعده های رنگی را از مسئولان دریافت کرده اند.

یکی از کارگران شهرداری بروجرد که نخواست نامی از او برده شود در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: 7 ماه است که حقوق نگرفته ام و هر بار به خاطر کمترین درخواست خانواده، شرمنده می شوم و پولی ندارم که به خانواده بدهم.

وی اضافه کرد: دو فرزند دارم که هر دو دانش آموز هستند، با توجه به این که کمتر از دو هفته دیگر مدارس باز می شوند اما هنوز هیچ یک از لوازم مورد نیاز مدرسه و حتی لباس فرم آنها را تهیه نکرده ایم چرا که جیب هایم کاملا خالی است .

به گفته وی برای گذران زندگی فقط از دوست و فامیل قرض می کنیم و زندگی را به سختی می گذرانیم اما انگار پرداخت حقوق های معوقه کارگران شهرداری به سخت ترین کار تبدیل شده است.

کارگر دیگری می گفت: وقتی می بینیم این روزها خانواده ها با چه شور و اشتیاقی فرزندان خود را برای ماه مهر آماده می کنند، شرمنده فرزندانم می شوم.

به گفته وی مسئولین خود را جای ما بگذارند، آیا می توانند 7 ماه بدون حقوق زندگی کنند؟ اما  به نظر می رسد برای رفع این مشکل کارگران شهرداری اقدامی صورت نمی گیرد.

شهردار باید فکری به حال کارگران در ایام شروع مدارس کند تا شرمنده خانواده و فرزندان نشویم و حداقل بتوانیم لباس فرم و مقداری لوازم التحریر برای بازگشایی مدارس تهیه کنیم.

 انگار کسی صدای مشکلات کارگران شهرداری بروجرد را نمی شوند، این کارگران در سخت ترین وضیت زندگی می کنند و تنها مسئولین مربوطه وعده های پی در پی داده که هیچ کدام رنگ تحقق نیافته اند و با توجه به تجمعات مختلف کارگران و راهپیمایی ها برای اعتراض به 7 ماه حقوق، اما همچنان مشکلات آنها حل نشده است.

منبع : بازتاب بروجرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار