کد خبر: ۲۹۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 10 September 2016
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:باتوجه به آغاز سال تحصیلی ،بازرسی بر عرضه کالاهای مورد نیاز بازگشایی مدارس اولویت طرح نظارت بربازار است.
سید سعید شاهرخی روز شنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی و امور تعزیرات افزود : باتوجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس بازرسی ها بر عرضه کالاهای مورد نیاز به صورت جدی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد : در این راستا با توجه به ازدحام مردم در سطح مراکز عرضه میزان نظارت و بازرسی با هماهنگی دستگاه های مرتبط تشدید یابد.
وی ادامه داد :خوشبختانه در حال حاضر وضعیت سرانه مدارس در شرایط مطلوب تری قرار دارد و مدارس دولتی مجاز به گرفتن شهریه و کمک های مردمی نیستند .
شاهرخی گفت : به همین منظور در مدارس خاص نیز با هماهنگی شورای نظارت میزان شهریه مورد نظر تعیین و در تابلوی مدارس به صورت دقیق اعلام شود.
وی افزود : در راستای نظارت و بازرسی بر ثبت نام در مدارس نیز با هماهنگی ادارات مربوطه نظارت بر این روند در آموزشگاه های استان انجام می شود.
وی بیان کرد : برخلاف تنگناهای مالی موجود در آموزش و پرورش هیچگونه اقدام غیر قانونی در نحوه ثبت نام و دریافت شهریه ها در مدارس مجاز نیست.
همچنین شاهرخی بر روند نظارت برکالاهای قاچاق در سطح بازار تاکید کرد و گفت :اگرچه این پدیده فراملی است اما دستگاه های اطلاعاتی ،امنیتی و مرتبط در این راستا باید به صوت جدی تلاش کنند.
به گفته وی در جهت شناسایی مراکز توزیع و انبار های کالای قاچاق پیگری جدی شود و این کالاها قبل از توزیع در بازار جمع آوری و به مراجع قانونی ارجاع شوند.
وی ادامه داد: در این راستا برگزاری هدفمند نمایشگاه ها در جهت رضایت مردم اقدام شود
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار