کد خبر: ۲۹۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 11 September 2016

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: کارخانه سیمان‌سفید ازنا چهارشنبه هفته گذشته عقد قرارداد شده و در روزهای آتی کلنگ زنی می‌شود و فاز دوم بایر افلاک نیز با توجه به پیگیری‌های جدی استاندار مشکلات ارزی آن حل شد و به نتیجه می‌رسد.

 رضا صفی خانی در جلسه ستاد تسهیل لرستان در رابطه با آخرین گزارشی که از سامانه هماهنگ گرفته اظهار داشت: خروجی پرداخت به واحدهای تولیدی لرستان ۴۳ فقره به میزان ۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات است.

وی با اشاره به اینکه کار پرداخت انعقاد قرارداد تسهیلات توسط بانک‌ها برای ۹۴ فقره به میزان ۵۷۸ میلیارد ریال است افزود:۹۶۹ میلیارد ریال خروجی پرداخت و انباشت انعقاد قرارداد را در بانک‌ها داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه ۸۲۲ فقره ارجاع به شعبه به میزان چهار هزار و ۹۶۹ میلیارد ریال است بیان کرد: پرداخت کارگروه استانی ۷۱ فقره به میزان ۱۹۱ میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: هزار و ۱۷۵ طرح تولیدی لرستان در کمیته‌های بررسی رونق تولید لرستان باید مطرح شوند که میزان سه هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال تسهیلات پیش‌بینی‌شده است.

صفی خانی تصریح کرد:  کار جدید وزارت صنعت و معدن بررسی میزان تسهیلات پرداخت‌شده به ترتیب بیشترین مبلغ پرداخت‌شده است که از طریق مدیریت بانک‌ها در کشور بررسی می‌کنند و در آخرین آمار لرستان رتبه ۷ در پرداخت مستقیم بانک‌ها است.

وی بابیان اینکه سیمان‌سفید ازنا چهارشنبه هفته گذشته عقد قرارداد شده و در روزهای آتی کلنگ زنی می‌شود خاطرنشان کرد:  فاز دوم بایر افلاک نیز با توجه به پیگیری‌های جدی استاندار مشکلات ارزی آن حل شد و به نتیجه می‌رسد.

منبع : کشکان 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار