کد خبر: ۲۹۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 11 September 2016
در یک سال گذشته مجموعه شهرداری خرم‌آباد درخواست خود را برای دریافت مجوز به منظور ایجاد شهرداری منطقه 4 به وزارت کشور اعلام کرده است.
  شهردار خرم‌آباد با اعلام این خبر افزود: با این وجود به دلایل مختلفی هنوز مجوز مربوطه از طریق وزارت کشور صادر نشده است.
«یحیی عیدی بیرانوند» گفت: در روزهای گذشته برای بار دیگر در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف این موضوع شدیم.

پیگیری برای دریافت مجوز
شهردار خرم آباد عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته هر چه سریع‌تر مجوز لازم برای ایجاد شهرداری منطقه 4 خرم‌آباد توسط وزارت کشور صادر شود تا بتوان در زمینه افزایش خدمات‌رسانی به مردم خرم‌آباد گام برداشت.

مزیت‌های ایجاد شهرداری منطقه 4
این مسئول با اشاره به مزیت‌های ایجاد شهرداری منطقه 4 گفت: ساخت شهرداری منطقه 4 در قسمت جنوبی شهر خرم‌آباد موجب افزایش خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان، کاهش بار ترافیکی در شهرداری‌های مناطق و بهبود وضعیت و توسعه شهری خواهد شد.

زیرمجموعه‌های شهرداری منطقه 4
شهردار خرم‌آباد بیان کرد: منطقه 4 شهرداری خرم‌آباد شامل جنوب شهر می‌شود و مناطق گلدشت شرقی و غربی، ماسور و پشته حسین‌آباد را زیر مجموعه خود قرار خواهد داد.
عیدی بیرانوند اظهار کرد: با تشکیل شهرداری منطقه 4، محله‌هایی همچون قاضی‌آباد، خیرآباد و علی‌آباد نیز زیرمجموعه شهرداری منطقه 3 قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: تشکیل شهرداری‌های چندگانه در شهر خرم‌آباد یکی از ملزومات و زمینه تبدیل شدن به کلانشهر است و باید گام‌های مناسبی را در این زمینه برداریم.

لزوم افزایش خدمات رسانی شهرداری
این مقام مسئول افزود: با توجه به خطی بودن شهر خرم‌آباد در سال‌های گذشته شاهد ملحق شدن چندین منطقه همچون ماسور به شهر خرم‌آباد بوده‌ایم.
وی اظهار کرد: به همین منوال باید خدمات‌رسانی شهرداری نیز برای این مناطق افزایش یابد.
عیدی بیرانوند عنوان کرد: وجود مناطق مختلف شهرداری یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش مشکلات مردم و افزایش سرعت خدمات رسانی به شمار می‌رود.
وی گفت: در شهر خرم‌آباد اکنون 3 منطقه شهرداری وجود دارد و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.شهردار خرم آباد ادامه داد: در تلاش هستیم سرعت خدمات‌دهی به همشهریان خرم‌آبادی را افزایش دهیم.
این مقام مسئول گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای تحقق این موضوع را می‌توان افزایش تعداد مناطق شهرداری دانست.
منبع : همشهری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار