مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:۵۹۰ میلیارد تومان تسهیلات در ۶ ماهه نخست امسال به طرح‌ها و واحدهای اقتصادی لرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۲۹۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 11 September 2016
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:۵۹۰ میلیارد تومان تسهیلات در ۶ ماهه نخست امسال به طرح‌ها و واحدهای اقتصادی لرستان پرداخت شد.
 علی آشتاب ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: امسال میزان تعهد بانک‌های لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی دو هزار و 90 میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون 590 میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

وی افزود: میزان تعهد بانک‌های دولتی استان در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال هزار و 160میلیارد تومان است که در پنج‌ماهه نخست امسال 547 میلیارد تومان تسهیلات که معادل 47 درصد تعهد بانک‌ها است پرداخت‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بانک‌های خصوصی لرستان را در سال 95، 960 میلیارد تومان برشمرد و عنوان کرد: از این مبلغ فقط 43 میلیارد تومان که معادل 4.5 درصد کل تعهد بانک‌های خصوصی است پرداخت‌شده است.

آشتاب با اشاره به اینکه بانک‌های استان تاکنون به بیش از 53 درصد از تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خود عمل کرده‌اند، بیان کرد: مجموع عقد قرارداد بانک‌های استان در شش ماه نخست امسال برای حمایت از طرح ها و واحدهای اقتصادی استان 975 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: در بحث پرداخت تسهیلات به طرح و واحدهای اقتصادی لرستان در حوزه مسکن، خدمات، بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن 975 میلیارد تومان بوده است که 590 میلیارد تومان آن پرداخت و 383 میلیارد تومان دیگر مصوب و در سیستم‌های بانکی در دست بررسی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار