کد خبر: ۲۹۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 11 September 2016
 
 
 
 
تابناک لرستان : یکی از مطالبات مردم  لرستان حضور مدیران غیربومی در راس دستگاههای اجرایی استان است  . در حالی که استان لرستان از نیروهای متخصص ، کاردان و متعهدی برخوردار است متاسفانه توانمندیهای مدیران بومی نادیده گرفته می شود و  شاهد حضور مدیران غیربومی ناکارآمد در استان هستیم  و لرستان به محل آزمون و خطای مدیران بی تجربه و پله ترقی مدیران غیربومی تبدیل شده است.
با روی کارآمدن مهندس بازوند موج تغییر مدیران به راه افتاده و مدیران جدید جایگرین مدیران قبلی می شوند اما نکته ای در خور توجه در این تغییرات ورود گسترده مدیران غیربومی به استان و سهم اندک مدیران بومی بخصوص مدیران بومی اهل خرم آباد در راس ادارات استان است .

* غلامرضا توکلی یکی از مدیران غیربومی است که به تازگی سکان اداره کل دامپزشکی لرستان را بر عهده گرفته است . این انتصاب در حالی اتفاق افتاده است که لرستان یکی از قطب های مهم دامپروری کشور است و انتخاب فردی که مهم ترین سابقه اش رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان 70 هزار نفره تیران و کرون اصفهان است نمیتواند به  دامپزشکی استان کمکی کند . جناب استاندار و مدیران سازمان دامپزشکی کشور پاسخ دهند که مگر در دامپزشکی لرستان قحط الرجال است و  آیا فرد متخصص و کاردان و توانمند بومی نداریم که سکان هدایت اداره کل دامپزشکی لرستان را بر عهده گیرد ؟

* سکوت نمایندگان استان در خصوص این انتصاب تامل برانگیز است . چرا نمایندگان استان که در زمان انتخابات شعار بومی گرایی سر می دادند هیچگونه واکنشی به انتصاب مدیران غیربومی ضعیف برای دستگاههای اجرایی استان نشان نمی دهند؟  آیا زمان آن نرسیده که استاندار و نمایندگان از ورود مدیران غیربومی جلوگیری کنند و  از نیروهای توانمند و کارآمد بومی در راس دستگاههای اجرایی استان استفاده کنند ؟ آیا بی توجهی به نخبگان و مدیران توانمند و شایسته بومی باعث سرخوردگی و مهاجرت آنان از استان نمی شود ؟

* هرچند در میان مدیران غیربومی در استان افراد کاردان ، توانمند و مدیران شایسته ای هم وجود دارند و باید قدردان زحمات آنها باشیم ولی در شرایط برابر در انتصاب مدیران بومی و غیربومی حتما مولفه بومی بودن باید در اولویت قرار گیرد.

* مدیران غیربومی در لرستان:

غلامرضا توکلی مدیرکل دامپزشکی
علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی
عبدالرضا بازدار مدیرکل جهاد کشاورزی
عبدالکریم بیاتی مدیرکل گمرک
محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد
رحمان قلاوند مدیرکل فنی و حرفه ای
پیمان بهرامی مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده ای نفتی
مصطفی امانی پور مدیرکل ثبت احوال
محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار
هومان محمودی مدیرعامل مخابرات
حاتم سلیمانی مدیرکل پست
رضا مختارپور مدیرکل کتابخانه ها
محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی
سیدحسین مرتضوی مدیر کل راه آهن
مرضیه قنبریان مدیر کل استاندارد
مجید یوسفی مدیر شعب بانک کشاورزی
صالحی پور مدیر شعب بانک صادرات
اسماعیلی مدیر شعب بانک ملت
مرزبانی مدیر شعب بانک رفاه
عزیزی مدیر شعب بانک سپه
بهمئی مدیر شعب بانک قوامین
حجت الاسلام مهدوی مدیر تبلیغات اسلامی
اسفندیار کیانی مدیر فرودگاه
دکتر نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی
جعفر بچاری رئیس دانشکده علوم و معارف قرآنی
محمدرضا اشرف مدیر کل بازرسی
بهرام براری مدیرکل تعزیرات
محمدزاده رئیس دانشگاه علمی کاربردی
مغازه ای مدیرعامل پتروشیمی

 نویسنده :محمدرضا گودرزی  شهریور 95
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر سپهوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
من به عنوان یکی از کارکنان اداره ای که مدیر اون غیر بومی هستش بر این مطلب صحه میزارم و طرح این موضوع از طریق جراید رو نویدی برای انتصاب فرهیختگان لرستانی در مناصب مدیریتی. بی شک سرزمین لرستان مملو از عزیزان دلسوز و زحمتکشی است که بهره گیری از توان و تخصص کم نظیر آنها می تواند به اعتلای نام استان لرستان بیانجامد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار