استاندار لرستان:
استاندار لرستان از تنظیم تفاهم‌نامه ایجاد 2 میلیون مترمربع فضای روباز در استان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 13 September 2016

 هوشنگ بازوند در خصوص دیدار با سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ما هم دنباله رویدیدگاه‌هایی که در وزارت ورزش وجود دارد هستیم و توقع نداریم تمام مشکلات با اعتبار و پول دولتی حل شود.

وی ادامه داد:راهکارهایی وجود داردکه بر اساس آنبتوانیم بخش خصوصی را برای اتمام پروژه‌ها پای کار بیاوریم.قرار است آقای هاشمی تعهدات سفر وزیر را پیگیری کند. موضوعایجاد دو میلیون مترمربع فضای روباز مطرح شدکه تفاهم‌نامه آن را تنظیم کرده‌ایم.

بازوند ادامه داد: همچنین قرار است معاون وزیر موضوعماده 27 را به صورت جدیپیگیری کند و در دستور کار قرار دادیم. همچنین وزارتخانهبرای مشارکت در ساخت مجموعه سالن ورزشی فلک‌الدین خرم‌آباد قرار است به ارزش 500 میلیون تومانمساعدت کند.

وی اضافه کرد: موضوع تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد هم به صورت ویژه مطرح شد که قرار است علاوه بر کمک‌های ما وزارتخانه نیز مساعدت‌های لازم را برای رفع مشکل‌های این تیم داشته باشد.

وی با اشاره به مجموعه ورزشی خرم‌آباد(دهکده المپیک سابق) تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های قدیمی است که از جمله طرح‌های تاثیرگذار در ورزش استان محسوب می‌شود؛ راهکارهای چگونگی به اتمام رساندن 23 پروژه آن مورد بررسی قرار گرفت و این مهم نیازمند مصوبه‌ای از سوی دولت بوده وقرار است آقای هاشمی این موضوع را پیگیری کند.

برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار