رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خبر داد:
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هشتمین همایش ملی «سیره علوی» را تا ۲۵ آبان‌ماه امسال اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 14 September 2016

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سعید محمدزاده با اشاره به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان برای برگزاری همایش ملی سیره علوی، گفت: این همایش ملی با هدف گسترش فرهنگ و سیره امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی به انتخاب محورهای این همایش ملی با توجه به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و افزود: لازم است با کنجکاوی هرچه دقیق‌تر، مبانی فکری آن امام همام در رابطه با اقتصاد مقاومتی استخراج و تبیین شود.

محمدزاده اضافه کرد: همایش ملی سیره علوی با نگاه اقتصاد مقاومتی به‌صورت عملیاتی درصدد است تا تفکرات و سیره امام علی(ع) را تفسیر و توضیح دهد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش ملی را تا ۲۵ آبان‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی conf.asc.gov.ir/areaa۹۵مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، همایش ملی سیره علوی یکی از کارهای مستمر و ماندگار بنیاد غدیر است که هر سال یک دانشگاه از لرستان مسئولیت برگزاری آن‌ را به عهده می‌گیرد و امسال مسئول برگزاری آن دانشگاه علمی کاربردی است

ایسنا

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار