کد خبر: ۲۹۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 18 September 2016
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: 270 مدرسه این شهرستان آماده استقبال از دانش آموزان است .
  احمد کاظمی روز یکشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان دلفان گفت : این تعداد مدارس در قالب طرح مهر در شهرستان دلفان برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده اند.
وی، با بیان اینکه در قالب طرح مهر یک ستاد شامل چهار کمیته کار ساماندهی، تجهیز و نوسازی مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان دلفان را انجام داده اند بیان داشت: در راستای اجرای این طرح فعالیت های همچون بهسازی، زیباسازی، مرمت، ایجاد فضای سبزو شاداب سازی مدارس در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس این شهرستان انجام گردیده است.
کاظمی ، با بیان اینکه نیروهای آموزشی شهرستان دلفان ساماندهی شده اند اظهار داشت: رعایت تراکم دانش آموزی در کلاس های درس، تامین و تنظیم برنامه های آموزشی، ایجاد فضای سبز و بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس از مهمترین اقدامات انجام شده در قالب طرح مهر است که با استفاده بهینه از امکانات، برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس و نظارت مستمر بر حسن انجام کار مدارس برای سال تحصیلی جدید آماده شده اند.
وی ادامه داد :بیش از 80 هزار جلد کتاب درسی در دوره های تحصیلی ابتدایی و پیش دانشگاهی در بین دانش آموزان توزیع شده است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت : 24 هزار دانش آموز دلفانی با هزار و 125 کلاس درس و دوهزار و 300 فرهنگی سال تحصیلی 95-96 را آغاز خواهند کرد .
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار