کد خبر: ۲۹۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 18 September 2016
مدیرعامل خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان گفت: برای توانمندسازی روزنامه‌نگاران استان دوره‌ی تکمیلی آموزش روزنامه‌نگاری مهرماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 "کیانوش رستمی" تصریح کرد: این دوره بر اساس نیاز روزنامه‌نگاران لرستان و با هم‌کاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که متقاضیان این دوره‌ها باید عضو خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان باشند، اضافه کرد: در پایان این دوره پس از برگزاری آزمون، برای قبول‌شدگان گواهی‌نامه‌ی دوره، صادر خواهد شد.
رستمی افزود: در این دوره، کارگاه عملی روزنامه‌نگاری، صفحه‌آرایی، چاپ و نشر، مبانی عکاسی و عکاسی خبری با حضور اساتید مطرح روزنامه‌نگاری کشور برگزار می‌شود.
نایب‌رئیس خانه‌ی مطبوعات کشور با تاکید بر این که آموزش یکی از اولویت‌های مهم خانه‌ی مطبوعات لرستان است، بیان داشت: تنها کسانی می‌توانند در دوره‌ی تکمیلی شرکت کنند که در دوره‌ی مقدماتی گواهی‌نامه‌ی قبولی داشته باشند.
 رستمی اظهار داشت: برگه‌ها‌ی آزمون روزنامه‌نگاری مقدماتی خبرنگاران لرستانی تصحیح شده و منتظر ارسال اسامی قبول‌ شدگان این آزمون از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها هستیم.
قابل ذکر است دوره‌‌ی مقدماتی روزنامه‌نگاری، سال گذشته با سرفصل‌های شیوه‌ی نگارش فارسی در مطبوعات، اصول روابط عمومی، خبرنویسی، گزارش‌نویسی و مصاحبه‌ی خبری با حضور 60 نفر در خرم‌آباد دایر و 31 تیر ماه جاری آزمون این دوره برگزار شد.
منبع : یافته 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار