کد خبر: ۲۹۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 18 September 2016

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: مناطق روستایی نیازمند توجه بیشتری به مراقبت‌های بهداشتی هستند.

محمد بیرانوندی در همایش بزرگداشت روز بهورز، افزود: بهورزان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند چراکه خدمات سلامت از روستاها آغاز می‌شود و هرچه ما در این خط بتوانیم با کیفیت‌تر عمل کنیم قطعا سطح سلامت و بهداشت کل جامعه بهتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: مناطق روستایی با توجه به کمبود امکانات و وجود احشام و دام‌ها در مناطق مسکونی نیاز بیشتری به نظارت و مراقبت‌های بهداشتی به ویژه بهداشت محیط دارد و این ضرورت توجه بیشتر را می‌طلبد.

نماینده مردم خرم‌آباد تصریح کرد: مسئولین و مدیران ما به خصوص در سطح استان باید اطلاعات خود را مطابق آخرین دستاوردهای علمی به روزرسانی کنند چراکه ما باید تلاش کنیم که همواره در کاربردی کردن مسائل علمی و مدیریت در خط مقدم باشیم.

بیرانوندی اضافه کرد: این نکته در خصوص مسئولین نظام سلامت استان به ویژه پزشکان نیز صدق می‌کنم و به عنوان نماینده مردم این انتظار را دارم.

دکتر محمد بیرانوند، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد نیز ضمن تبریک این روز، بهورزان را خط مقدم نظام سلامت قلمداد کرد و گفت: نظام سلامت هر جامعه از خانه‌های بهداشت و زحمات بی‌شائبه بهورزان آغاز و تا بالاترین سطح ادامه پیدا می‌کند.

 وی تصریح کرد: نزدیکی بهورزان به خانه‌های مردم در روستاها و پیگیری و مشاوره‌های لازم برای اقشار محروم قابل تحسین است و باید مورد توجه قرار گیرد.

بیرانوند با تأکید بر این موضوع که بهورزان جامعه‌نگرترین گروه کارشناسی حوزه بهداشت محسوب می‌شوند، گفت: تلاش بهورزان برای ارائه خدمات بهداشتی بعضا در روستاهای صعب العبور صورت می‌گیرد که انصافا جای تقدیر دارد.

سرپرست مرکز بهداشت خرم‌آباد افزود: نظام سلامت می‌بایست قدرشناس این قشر باشد و با حمایت‌های لازم زمینه ارائه خدمات بهتر به اقشار محروم را فراهم کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار