کد خبر: ۲۹۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 19 September 2016
رئیس هیئت مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران گفت: امروز دوشنبه 29 شهریورماه 95 آخرین فرصت ثبت‌نام در انتخابات هیئت مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران است.
"سید ابراهیم موسوی نژاد" با اشاره به برنامه‌ریزی برای انتخابات آینده این انجمن گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی برای شرکت علاقه‌مندان در ا انتخابات هیئت‌مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران روز گذشته نیز هیئت نظارت بر این انتخابات برای بررسی و برنامه‌ریزی برگزاری انتخابات تشکیل جلسه داد که در این زمینه مقرر گردید جهت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات هیئت‌مدیره انجمن نسبت به ثبت‌نام‌ها در تاریخ‌های مقرر صورت پذیرد تا هرچه سریع‌تر با تحقق این امر انجمن بتواند فعالیت‌های خود را با توان و برنامه‌ریزی بهتری ساماندهی کنند
وی افزود: در خصوص برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره انجمن اطلاع‌رسانی‌های منظم و فراگیری با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف تاکنون صورت پذیرفته که امید می‌رود اعضای محترم انجمن لرستانی‌های مقیم تهران با مشارکت خود انتخابات پرشوری را در روز 17 آبان ماه 95 رقم بزنند.
موسوی تصریح کرد: ثبت‌نام در خصوص عضوگیری اعضای عادی انجمن جهت شرکت در انتخابات تا 14 مهرماه 95 خواهد بود که آن دسته از علاقه‌مندان به عضویت در این انجمن می‌توانند تا تاریخ یاد شده با تهیه مدارک لازم و مراجعه به دفتر انجمن لرستانی‌های مقیم تهران ثبت نام نمایند.

اعتراض برخی از لرستانی‌ها به تعویق برگزاری انتخابات
قابل ذکر است تیر ماه امسال، گروهی از لرستانی‌های ساکن تهران خواستار برگزاری فوری انتخابات اعضای جدید هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران شدند.
این گروه اعتقاد داشتند که مدت تصدی هیات مدیره محترم انجمن لرستانی‌ها در سوم اسفندماه 1394 خاتمه یافته است و به استناد ماده 21 اساسنامه، هیات مدیره موظف بوده حداکثر دو ماه قبل از پایان تصدی خود از مجمع عمومی به منظور انتخابات هیات مدیره جدید دعوت نماید.

دلایل تعویق انتخابات از طرف هیات مدیره انجمن
اما در اطلاعیه‌ای که در تاریخ 25 تیرماه 95 در خصوص تأخیر در برگزاری انتخابات در سایت رسمی انجمن لرستانی‌های مقیم تهران صادر شده است آمده بود:
در پی اطلاعیه مورخ 30 خردادماه 1395، مبنی بر تعیین تاریخ برگزاری انتخابات و دعوت از لرستانی‌های مقیم تهران و اعضای محترم انجمن، جهت ثبت‌نام به‌موقع، برای عضویت و کاندیداتوری در انتخابات هیأت مدیره آینده، هیأت نظارت تعیین و تشکیل جلسه داد. ولي در جلسه مشترک مورخ 21 تیرماه هیأت نظارت و هیأت مدیره به دلایل:
1- تا تاریخ 20 تير 1395 (آخرین‌مهلت ثبت‌نام نامزدی برای هیأت مدیره و بازرسان) هیچ‌کس برای این مسئولیت‌ها، ثبت‌نام نکرده بود.
2- هیأت نظارت در اولین جلسه خود با توجه به ماده 3 آیین نامه اجرایی، زمان انتخابات را وفق آیین نامه اجرایی نمی‌دانست و راه‌حل آن عملاً، تغییر زمان تعیین‌شده قبلی (5 شهريور 1395) بود؛ به نحوی که حداقل از تشکیل هیأت نظارت و اعلام فراخوان در روزنامه کثیرالانتشار تا برگزاری انتخابات می‌بایست 3 ماه فرصت وجود داشته باشد.
3- برخی اعضا و کمیته دانشجویان شهریورماه را مناسب مشارکت حداکثری اعضا در انتخابات نمی‌دانستند و درخواست تغییر آن را داشتند.
 
در هر حال بعد از چند بار تعویق در تاریخ برگزاری این انتخابات، روز 17 آبان 95 برای برگزاری این انتخابات تعیین شده است.
قابل ذکر است انتخابات قبلی انجمن لرستانی‌های مقیم تهران در تاریخ دوم اسفند ماه 1392 برگزار شد که طی آن پرویز احمدی، علی بازوند، سید ابراهیم موسوی‎نژاد، سکینه سالاری، روح‎الله نادری‎نژاد، نصرالله خیرالهی، حسین دالوند، ان‌شاءالله ولدبیگی و طهماسب خسروی به ترتیب آراء به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران برای مدت 2 سال انتخاب شده که در اولین جلسه هیات مدیره، "‌ابراهیم موسوی نژاد " به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب گردید.
منبع : یافته 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار