کد خبر: ۲۹۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 September 2016

 فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: شناساندن چهره دوست از دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

اکبر زراوه صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح این شهرستان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی شناساندن دوستان کشور و ملت ایران از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: جهانیان پس از گذشت چند دهه از انقلاب از حضور پر رنگ و باشکوه ملت ایران در همه صحنه‎ها در تعجب و شگفت هستند.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد چرایی دفاع مقدس را در تقابل دو اندیشه علیه باطل خواند و افزود: اساس پیروزی در دفاع مقدس توکل به خداوند متعال، ایمان آحاد ملت ایران بود، به طوری‌که افکار و اندیشه‎های ناب معمار کبیر انقلاب با همراهی امت ولایت‎مدار، پیروزی در این صحنه مهم و سرنوشت‎ساز را رقم زد.

زراوه تاکید کرد: آینده انقلاب اسلامی ایران در گرو بهره‎گیری از تجارب دیروز، اعتلای امروز و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه استکبار سلطه‎گیر و زیاده‎خواهان طالب منافع نامشروع بهتر است، به بازی‎های زیر میزی و روی میزی خود ادامه دهند، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همدلی، انسجام و پشتیبانی ملت شجاع و همیشه در صحنه آمادگی دارند که هر گونه زیاده‎خواهی را در نطفه خفه کنند.

گفتنی است، در آئین رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای پر توان نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان بروجرد گوشه‎هایی از اقتدار و توانمندی خود را به نمایش گذاشته و به رخ دشمن کشیدند.

در این آئین با نمایش بخشی از تجهیزات نظامی و دفاعی نیروهای مسلح در شهرستان بروجرد یگان‎های پیاده نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

در این مراسم یگان‎های پیاده با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای دفاع مقدس از مقابل جایگاه رژه رفتند.

همچنین یگان‎های موتوری و خودرویی با عبور از مقابل جایگاه به نمایش گوشه‎هایی از تجهیزات دفاعی و نظامی نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان بروجرد پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار