اتحاد اصلاح طلبان پلدختر وجهش برای توسعه سیاسی در شهرستان :
نورالدین محمدی زاده تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی یک علوی بر اساس اصل مترقی ولایت فقیه و بر اساس رای مردم با تکیه بر اسلامیت و جمهوریت شکل گرفته است.وی افزود: و و ما هم به عنوان فعالان سیاسی و احزاب اصلاح طلب وظیفه داریم از جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.مرادصحرایی نیزبا بیان اینکه باعث خشنودی ماست که تفکرمان گنجایش و ظرفیت بالا داشته باشد،اظهار داشت: اصلاح طلبی شاخصه ها و معیارهایی دارد و هر کس حائز این شاخصه هاباشد اصلاح طلب است و هر کس هم که از این ویژگیها مبری باشد اصلاح طلب نیست.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 21 September 2016

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b7%db%b0%db%b0%db%b0%db%b7

به گزارش تابناک لرستان ،نورالدین محمدی زاده از کنش گران اصلاح طلب پلدختر گفت: نامه علی علیه السلام به مالک اشتر راهبرد حکومتی است که در ان نکاتی مهم به مالک اشتر و تاریخ گوشزد شده است.
  وی که در همایش اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر باموضوع عید غدیر،عید ولایت و امامت سخن می گفت ،افزود: نامه امام به مالک اشتر قانون اساسی علی علیه السلام است که در تاریخ مانده است. محمدی زاده با بیان اینکه امام علی به کسانی که نان شب نداشتند طعنه نمی زد ،اظهار داشت: آن حضرت حامی واقعی محرومین و مظلومین بود و دنیا برایش به اندازه آب بینی یک بز هم ارزش نداشت.
این غعال سیاسی اصلاح طلب با تشریح نحوه انتخاب مسئولین و کارگزاران حکومتی از دیدگاه علی عالسه السلام بیان کرد: در نامه آن حضرت به مالک اشتر تاکید شده که از افراد با تجربه و کاردان و مردم دار استفاده کن نه از دوستان و اقوام و نزدیکان و این نشان می دهد ملاک امام در انتخاب کارگزار حکومتی و مدیران ملاکی برای رضایت مندی مردم است.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b4%db%b3%db%b8
وی افزود: رضایت مندی مردم برای امام علی علیه السلام مهم و در اولویت بوده و هر حکومتی اگر رضایت مردم را کسب نکند رو به زوال می رود.عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پلدختر خاطر نشان کرد: خدا محوری و مردم باوری معیار حکومت علوی بوده است.
محمدی زاده تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی یک علوی بر اساس اصل مترقی ولایت فقیه و بر اساس رای مردم با تکیه بر اسلامیت و جمهوریت شکل گرفته است.وی افزود: و و ما هم به عنوان فعالان سیاسی و احزاب اصلاح طلب وظیفه داریم از جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه در اسلام چیزی جز رضایت مردم وجود ندارد اظهار داشت: از استاندار محترم که زحمات زیادی در عرصه عمرانی کشیده تشکر می کنم اما انتظار ما این است که در بعد سیاسی هم همت کنند و مدیرانی را منصوب کنند که بتئوانند فضا را بازتر کرده و توسعه سیاسی نیز به بهترین وجه لحاظ شود.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b0%db%b3%db%b9

کنش گر سیاسی اصلاح طلب شهرستان پلدختر نیز گفت:پای بندی به خرد جمعی از شاخصه های اصلاح طلبی است. مراد حسین صحرایی افزود :همه ما خواهان اتحاد هستیم و حق نداریم متفرق شویم تا جریان اصلاحات تضعیف نشود.
وی با بیان اینکه باعث خشنودی ماست که تفکرمان گنجایش و ظرفیت بالا داشته باشد،اظهار داشت: اصلاح طلبی شاخصه ها و معیارهایی دارد و هر کس حائز این شاخصه هاباشد اصلاح طلب است و هر کس هم که از این ویژگیها مبری باشد اصلاح طلب نیست.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b0%db%b4%db%b2
مراد حسین صحرایی خاطر نشان کرد:پای بندی به رفتارهای دموکراتیک ،حمایت از خرد جمعی ،آرمان خواهی و تمکین به خرد جمعی از ویژگیهای یک اصلاح طلب واقعی است.
وی گفت: رفتن به جبهه دیگر و تضعیف دوستان از اصلاح طلبی به دور است . صحرایی تصریح کرد: اصرار به اشتباه خود نکنید و به جمع دوستان اصلاح طلب برگردید تا با اتحاد و انسجام بیشتر سبد رای دولت تدبیر و امید را پر کنیم.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b3%db%b0%db%b7

در حاشیه مراسم:

به گزارش بلوطستان همایش اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر و امید با محوریت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پلدختر – حزب مردم سالاری – حزب همبستگی و انجمن اسلامی معلمان در حالی برگزار شد که در این همایش  اصلاح‌طلبانی از مرکز استان هم‌چون اصغر دولتشاه (رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خرم‌آباد)، کرم ملک‌آسا (دبیر حزب همبستگی استان لرستان)، فضل‌اله سالاری (دبیر حزب مردم‌سالاری استان لرستان)، مجید صالحی (دبیر شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان)، نبی‌رضا زینی‌وند فلاحی (از اعضای شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان)، رضا منصوری (کنش‌گر سیاسی اصلاح‌طلب) و دیگران حضور داشتند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b3%db%b0%db%b5

اصغر دولتشاه رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد /فضل اله سالاری دبیر حزب مردم سالاری لرستان / کرامت خانی پور نامزد رد صلاحیت شده اصلاح طلبان پلدختر در انتخابات مجلس دهم / نورالدین محمدی زاده و مراد حسین صحرایی از کنش گران سیاسی اصلاح طلب شهرستان از جمله سخنرانان عصر شه شنبه پلدختر بودند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b4%db%b1%db%b4

این همایش در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر برگزار شد که سه ساعت به طول انجامید . مجری این همایش بر عهده احمد گل ورانی رئیس ستاد دکتر روحانی بخش معمولان در سال 92بود و بیانیه پایانی همایش را نیز سعید زرونی قائم مقام ستاد روحانی در بخش معمولان قرائت کرد.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b1%db%b0%db%b6

ازدحام جمعیت به طوری بود که سالن محل برگزاری گنجایش جمعیت شرکت کننده در همایش را نداشته و به ناچار بخشی از جمعیت در حیاط مجتمع ایستاده شنونده سخنرانی سخنرانان همایش بودند.

 زرونی از اصلاح طلبان معمولان بیانیه پایانی همایش رابه شرح ذیل قرائت کرد:

بیانیه پایانی اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر و امید پلدختر با عنوان جشن غدیر، عیدو لایت و امامت

بسم الله الرحمن الرحیم

درنظر بازی من بیخبران حیرانند

  من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولیعشق داند که دراین دایره سرگردانند

یک.ما اصلاح طلبان حامی دولت محترم تدبیروامید شهرستان پلدختر ومعمولان ضمن حمایت قاطع ازبرنامه های دولت ،معتقدیم ولایت فقیه ستون وخیمه گاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است واین نظام بردورکن جمهوریت واسلامیت استوار گردیده است.

دو.اصلاح طلبان پلدختر ومعمولان همسو وهم گام با اصلاح طلبان ایران اسلامی واحزاب اصلاح طلب ضمن پای بندی به ارمانهای اصلاح طلبی هم چنان حامی دولت محترم تدبیرو امید بوده وهم چون انتخابات حماسی خرداد نودودودر راستای حفظ ارمانهای اصلاح طلبی ودولت تدبیرو امید گام خواهند برداشت.

سوم.اصلاح طلبان پلدختر ومعمولان ضمن حمایت قاطع از برنامه ها وفعالیت های نماینده عالی دولت دراستان جناب اقای مهندس بازوند استاندارمحترم که با فعالیت های ارزنده خود جهشی محسوس در راستای توسعه استان برداشته اند.متعقدند،همدلی،اتحادوانسجام باتکیه برمشی اعتدال میتواندزمینه ساز توسعه ی استان در ابعاد مختلف باشد.

چهارم.اصلاح طلبان پلدختر ومعمولان درمسیرفعالیت های حزبی وکنش اصلاح طلبانه با حمایت ازبرنامه ی دولت محترم تدبیروامید گام برمیدارند،لذا انجام فعالیت های قانونی درچهارچوب فعالیت های احزاب شناسنامه دارنه تنها زمینه ساز توسعه سیاسی است،بلکه ازهرگونه فرصت طلبی،فرصت سوزی،تهدیدوتزویر که بر خلاف آرمانهای دولت محترم تدبیروامیداست،جلوگیری خواهدکرد.

پنجم.درپایان ما اصلاحطلبان شهرستان پلدخترومعمولان باز ضمن تاکید برحمایت ازدولت محترم تدبیروامیدونماینده عالی دولت دراستان جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم،ازنماینده عالی دولت انتظار داریم در راستای افزایش رضایتمندی مردم ازعملکرد تیم مدیریتی دولت تدبیروامیددر استان وشهرستان حمایت های بیدریغشان را ازمجموعه مدیران خدوم دریغ نفرمایند ومجموعه مدیران شهرستان را که دردولت تدبیر وامید منصوب گردیده اند وازحامیان دولت محترم میباشند تقویت نمایند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b3%db%b4

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b6%db%b5%db%b9%db%b4%db%b5

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b4%db%b6

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b7%db%b4%db%b1%db%b2%db%b3

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b4%db%b1

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار