کد خبر: ۲۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 22 September 2016
 مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همایش عاشوراییان و طلایه داران تبلیغ در هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خرم آباد برگزار می شود.
حجت الاسلام سعید مهدوی امین افزود: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در روز شنبه و یکشنبه سوم و چهارم مهرماه، همایش بزرگ عاشوراییان و طلایه داران تبلیغ با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نژاد در سالن جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این همایش ها با حضور ائمه جمعه استان لرستان، مسئولان تبلیغی و فرهنگی استان به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای ورود به دهه نخست محرم برگزار می شوند.
وی از هفته دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی نام برد و گفت: با الگوبرداری از هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن، می توانیم فضای ایثار، همدلی و پیروی از ولایت و رهبری را در جامعه تقویت کنیم.
وی اخلاص دوران دفاع مقدس را الگویی مناسب برای اداره کشور دانست و افزود: رفتن به سمت توسعه در اقتصاد مقاومتی از مشخصه های بارز و تلاش برای آبادانی کشور می باشد.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا 6 مهر ادامه دارد.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.
صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار