کد خبر: ۳۰۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 22 September 2016
شهردار منطقه 2 خرم‌آباد بیان کرد: طرح سامان‌دهی پیاده‌رو و جدول‌های بخشی از خیابان مطهری خرم‌آباد عملیاتی شده است.
«کیومرث منصوری»  افزود: بر همین اساس خیابان مطهری به طول 720 متر از سرچشمه تا سه راه پایین پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و نورپردازی می‌شود.وی عنوان کرد: در این اقدام پیاده‌روسازی این خیابان در مساحتی در حدود هزار و 500 مترمربع با هزینه 100میلیون تومان عملیاتی خواهد شد.

تخریب جدول های قدیمی
منصوری ادامه داد: همچنین برای تخریب جدول‌های قدیمی و اجرای جدول‌های جدید، اعتباری بیش از 220 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
این مسئول در شهرداری منطقه2 افزود: البته نورپردازی این محدوده نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت تا بتوان زیبایی‌های این خیابان را به وضوح در معرض دید عموم قرار داد.وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح از یک ماه گذشته آغاز شده و با توجه به وجود درختان کهنسال در این خیابان باید با بیشترین دقت این اقدامات انجام شود تا به درختان آسیبی وارد نشود.

زیبایی‌های خیابان مطهری
منصوری بیان کرد: خیابان مطهری یکی از خیابان‌های قدیمی شهر خرم‌آباد است و به نوعی هویت خرم‌آباد را می‌توان در آن مشاهده کرد ، زیبایی این خیابان با وجود درختان کهنسال دوچندان شده است.
وی ادامه داد: با وجود تردد بالا در این خیابان تاکنون آن‌گونه که باید اقدامی برای پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری آن انجام نشده و شاهد شرایط نامناسبی در این خیابان هستیم.این مسئول می‌افزاید: با توجه به وجود درختان کهنسال در نظر داریم که همچون خیابان شهدای شرقی این محدوده را نیز نورپردازی کنیم.
شهردار منطقه 2 خرم‌آباد اظهار کرد: البته در هنگام انجام فعالیت‌های عمرانی از همه ظرفیت خود برای  حفاظت از درختان بهره خواهیم گرفت.
منصوری گفت: در فازهای بعدی در نظر داریم تا عملیات پیاده‌روسازی معابر و خیابان‌های اصلی شهر را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.
وی عنوان کرد: برای پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و نصب سیستم نورپردازی به اعتباری بیش از یک میلیارد تومان نیازمند هستیم.
منبع : همشهری لرستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار