استاندار لرستان در مراسم بازگشایی مدارس گفت:
استاندار لرستان در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهرو مقاومت در هنرستان دخترانه آفرینش شهرستان خرم آباد با بیان این‌که معلمان باید بر مبنای فکر و دانش‌بنیان بودن آموزش ، دانش‌آموزان را تربیت کنند، افزود: خودباوری و اعتماد به نفس توسط معلمان در دانش‌آموزان نهادینه می شود وتقویت حس اعتماد به نفس باید به‌عنوان سرلوحه و شالوده فعالیت‌های آموزش و پرورش مدنظر قرار گیرد .
کد خبر: ۳۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 24 September 2016
به گزارش لرستان؛  مهندس بازوند، افزود:  امید انرژی پیشرفت و خودباوری ستون فقرات پیشرفت است
. وی با بیان این‌که در زمان دفاع مقدس جنگ جزئی از زندگی مردم بود و در کلاس‌های درس بحث فرهنگ ایثار و شهادت و خودباوری مطرح می شد، ادامه داد:  امروز هم در کشور ما و جامعه ما و مدارس ما مباحث اقتصادی و اقتصاد مقاومتی ورد زبان است کمااینکه در جنگ اقتصادی فقط با خودباوری و اعتماد به نفس می‌توان پیروز شد.
بازوند با اشاره به این‌که استان لرستان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و پایه الگوی  اقتصاد مقاومتی اعتماد به نفس می‌باشد، اظهار داشت : امروز دانش بنیان بودن علم حرف اول را در اقتصاد می‌زند کمااینکه در یک ابتکار دانشجویی یک نرم‌افزار تولید می‌شود که به اندازه چاههای نفت کشور ما ارزش افزوده تولید می‌کند.
استاندار لرستان با بیان این‌که امروز توسعه نیازمند فکر و تفکر است و معلمین بر مبنای فکر و دانش بنیان بودن دانش‌آموزان را تربیت کنند، اضافه کرد:  عنصر اصلی در دانش بنیان بودن علم، سواد و ابتکار انسان است.
وی ادامه داد:  امروز باید اقتصاد مقاومتی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود زیرا هرجا مردم پای کار بودند ما پیروز شدیم و در اقتصاد مقاومتی هم مردم باید پای کار بیایند.
بازوند با اشاره به این‌که درون‌زا بودن اقتصاد یعنی از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور باید استفاده شود، عنوان کرد: کشورهای چین و ژاپن کشورهای درون‌زا هستند و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نیروی انسانی استفاده می‌کنند و در تمام بازارها حضور دارند.
استاندار لرستان گفت: خودباوری و اعتماد به نفس توسط معلمان در دانش‌آموزان نهادینه شود و اعتماد به نفس باید به‌عنوان سرلوحه و شالوده فعالیت‌های آموزش و پرورش مدنظر باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار