نماينده ولي فقيه در استان لرستان :
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد در جلسه اي که به منظور گراميداشت هفته دفاع مقدس در بيت ايشان تشکيل شد گفت: معنويت، نورانيت و الهي بودن هشت سال دفاع مقدس بايد به نسل جديد منتقل شود.
کد خبر: ۳۰۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 24 September 2016

به گزارش تابناک لرستان ، "حجت الاسلام و المسلمين سيداحمد ميرعمادي" در جلسه اي كه با حضور فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي استان و كاركنان نيروهاي مسلح در منزل ايشان به منظور گراميداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: بايد معنويت، نورانيت و الهي بودن جنگ به نسل جديد منتقل شود.

وي با اشاره به اين كه امروز تمام دنيا در مقابل ايران اسلامي سر تعظيم فرود مي آورد، اظهار داشت : دفاع مقدس دوران پر‌افتخار، وحدت، مقاومت و اراده ملي ملت مؤمن و انقلابي ‌ايران در حفظ استقلال، تماميت ارضي کشور و آرمان‌ ها و ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي است.

امام جمعه خرم آباد با بيان اين كه هفته دفاع مقدس ، فرصتي است براي بيان بعد معنوي جنگ، تصريح كرد: ما در جنگ معنويت را تجربه كرديم و بايد اين موضوع به نسل جوان منتقل شود.

حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي رمز پيروزي كشور در هشت سال دفاع مقدس را در بعد الهي و معنوي و حاكم بودن اخلاص و معنويت دانست و افزود: با ياري و لطف خداوند توانستيم بر دشمن فائق شويم.

وي در ادامه گفت: وصيت نامه شهدا، جوانمردي، نحوه برخورد رزمندگان با اسرا و مداوا كردن مجروحان همگي نشأت گرفته از بعد معنوي آنان بود.

نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: امروز قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران در سخنان حكيمانه مقام معظم رهبري، توجه به اسلام ناب و مكتب اهل بيت (ع)، استمداد از روح شهدا و عدم توجه به رفتار و قدرت هاي مادي استكبار است .

وي با تأکيد بر اينکه امنيت در سايه اقتدار نيروهاي مسلح است، هدف از گراميداشت هفته دفاع مقدس را زنده نگاه‌داشتن ياد و خاطره شهدا و مرور ايثارگري، مقاومت و ولايتمداري رزمندگان دانست.

امام جمعه خرم آباد در پايان بر ترويج اشاعه فرهنگ ايثار و مقاومت در بين آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تأكيد كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار