استاندار لرستان ، از اقدام بموقع و جانفشاني مامور وظيفه شناس فرماندهي انتظامي استان در ناكام ماندن سرقت طلافروشي در خرم آباد تقدير كرد.
کد خبر: ۳۰۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 24 September 2016

به گزارش تابناک لرستان ، مهندس "هوشنگ بازوند " در عيادت از مامور وظيفه شناس پليس که هدف گلوله سارقان مسلح طلافروشي خرم آباد قرار گرفت ولي آن ها را در سرقت ناکام گذاشت با حضور سردار "محمد قنبري " فرمانده انتظامي لرستان ، گفت : امنيت حاكم در استان نتيجه تلاش و جانفشاني ماموران دلسوز پليس است.

وي افزود : هم اكنون دلاور مردان نيروي انتظامي در اين استان با اتكا به خداوند متعال و اقتدار و درايت تمام در خدمت مردم هستند و با تلاش و از خود گذشتگي مثال زدني امنيت و احساس امنيت را در اختيار  مردم قرار داده اند.

مهندس بازوند با بيان اينکه يکي از مهم ترين شاخصه هايي که پليس دنبال مي کند مقابله با سرقت است ،گفت: پليس لرستان بحمدالله اشرافيت خوبي در اين زمينه دارد و اين قابليت به گونه اي است که تامين امنيت در ذهن و عمل به خوبي رقم خورده است.

استاندار لرستان با اشاره به اينکه تمام دستگاه هاي اجرايي استان بايستي از ظرفيت خود در همكاري با نيروي انتظامي استفاده کنند ،افزود: فراهم شدن بستر و زمينه لازم براي تعامل و مشارکت روزافزون مردم با پليس ضروري است.

مهندس بازوند با اشاره به اينکه نيروي انتظامي در نوک پيکان توليد امنيت قرار دارد، اظهار داشت: خدمات پليس در راستاي ارتقاي امنيت و آرامش نوعي مجاهدت، ايثار، جهاد و فداکاري است و مردم نيز پليس را متولي امنيت مي شناسند.استاندار لرستان درعيادت از مامور مجروح پليس استان ، دستورات لازم را در خصوص پيگيري درمان وي به رئيس بيمارستان صادر كرد.

گفتني است ، ساعت پنج بامداد امروز رئيس كلانتري 12خرم آباد به همراه ماموران پليس حين گشت زني در يكي از خيابان هاي شهر خرم آباد متوجه سر و صدايي در پشت بام يک طلا فروشي شدند و رئيس كلانتري يكي از ماموران را به محل مورد نظر اعزام کرد.

سارقان که در حال کندن سقف طلافروشي بودند  به محض مشاهده مامور ، به سمت وي شليك و مامور نيز متقابلا اقدام به تير اندازي کرد كه در اين درگيري مامور پليس مجروح و سارقان با استفاده از تاريکي شب از محل متواري شدند و در سرقت طلا فروشي نا كام  ماندند.

لازم به ذكر است ،سارقان  يک قبضه سلاح و تيغه خشاب از خود به جا گذاشتند و در اين راستا اقدامات پليسي جهت شناسايي و دستگيري آنها به طور ويژه در دستور كار است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار