کد خبر: ۳۰۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 24 September 2016
هم‌زمان با هفته دفاع مقدس زنگ شروع سال تحصیلی در مدارس شهرستان خرم‌آباد به صدا در آمد.
 هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و جشن شکوفه‌ها، با حضور " مهناز احمدی" مدیر کل امور بانوان و مشاور وزیر آموزش و پرورش، محمد بیرانوند نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار خرم‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر و  جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، مراسم زنگ مهر و مقاومت، در هنرستان غیرانتفاعی آفرینش خرم‌آباد آغاز شد.
 بر اساس این گزارش 330 هزار دانش‌آموز لرستانی،30 هزار فرهنگی در چهار هزار و 207 آموزشگاه و 15 هزار کلاس درس آماده شدند تا مهری پر از نشاط و مهربانی و سرشار از فرهنگ امید و امید فرهنگی را آغاز کنند.
قابل ذکر است روز پنجشنبه اول مهرماه نیز جشن شکوفه‌ها با حضور 33 هزار دانش‌آموز پایه اولی در 2 هزار و 751 آموزشگاه در قالب یک هزار و 33 کلاس درس برگزار شد و این دانش آموزان اولین روز تحصیل خود را در کلاس‌های درس تجربه کردند.

اعتماد به نفس و خودباوری ضامن موفقیت در تحقق اقتصاد دانش پویان

استاندار لرستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمین تاکید کرد: سال تحصیلی جدید را با امید و خودباوری شروع کنید.
"هوشنگ بازوند" در ادامه گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مباحث، مسائل اقتصادی است، با توجه به شعار سال و انتخاب لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی، اعتماد به نفس و خودباوری می‌تواند ضامن موفقیت در تحقق اقتصاد دانش پویان باشد.
وی افزود: در اقتصاد مقاومتی مردم باید پای‌کار بیایند تا موفقیتی حاصل شود.


لزوم تربیت شاگردان اخلاق‌مدار

مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم زنگ مهر و مقاومت بیان کرد: معلمین باید شاگردانی اخلاق مدار، کنجکاو و پرسشگر تربیت کنند.
"گودرز کریمی‌فر" با اشاره به سه عنصر مهم در همراهی و همیاری دانش آموزان گفت: نقش سه عنصر" محیط، مدرسه و منزل" می‌تواند تأثیر به سزایی در همراهی و همیاری دانش آموزان داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش را در محیط خانواده، دانش را در جامعه و بینش در تفکرات را باید در تنهایی آموخت.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش لرستان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: کسب رتبه‌های تک‌رقمی و دو رقمی استان، ارتقا معدل نهایی پایه سوم، کسب موفقیت در جشنواره‌های علمی، کسب مقام‌های خوب در المپیادهای ورزشی و ... گوشه‌ای از توفیقات آموزش‌وپرورش استان لرستان به شمار می‌رود.

منبع : یافته 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار