کد خبر: ۳۰۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 25 September 2016
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیمارستان ۷۷ تختخوابی اشترینان بروجرد آبان ماه سال ۹۵ افتتاح می‌شود.
 کوروش ساکی  در  جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: حدود 111 میلیارد تومان بر اساس برنامه‌های ماده27 با موافقت‌نامه وزارت بهداشت به استان اختصاص یافت اما  تاکنون  تخصیصی از سوی وزارت بهداشت نداشته‌ایم از طرفی حدود 15 میلیارد تومان در ردیف متفرقه به استان اعلام شد که بخشی از آن در 6 ماه نخست امسال اخذ شد و مابقی آن نیز در 6ماهه دوم سال پرداخت می‌شود.

وی در رابطه با برنامه‌های ردیف متفرقه در سال95، افزود: احداث بیمارستان 160 تخت خوابی کوهدشت بااعتبار 15 میلیون تومان، احداث بیمارستان جایگزین عشایر با اعتبار یک میلیارد تومان، تکمیل بیمارستان روان‌پزشکی بااعتبار 500 میلیون تومان، تجهیز بیمارستان‌های استان با اعتبار سه میلیارد و 600 میلیون تومان، تغییرات 23 دستگاه آمبولانس بااعتبار 9میلیارد و200  میلیون تومان که در مجموع 15میلیارد و 800میلیون تومان است در 6 ماهه نخست در ردیف متفرقه جذب شد و مابقی در 3 ماهه آخر انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: در برنامه طرح تحول و سلامت در شش ماه نخست امسال برای پنج پروژه در استان لرستان پنج میلیارد و 800 میلیون تومان پرداخت شد و بناشده در 6 ماهه دوم سال نیز تقریباً 2 یا 3 برابر تکمیل پروژه اعتبار پرداخت شود.

وی از افتتاح بیمارستان 77 تختخوابی اشترینان بروجرد در 2 ماهه آینده خبر داد و گفت: این بیمارستان ازنظر ساختمانی و تجهیزات آماده است ولی در بحث جذب نیرو مشکل‌داریم.

ساکی تصریح کرد: کارگزینشی نیروهای بیمارستان 77 تختخوابی اشترینان بروجرد تا 2 ماه آینده انجام و در آبان ماه سال95 افتتاح می‌شود.

منبع : بازتاب بروجرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار