کد خبر: ۳۰۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 25 September 2016
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مانع تراشان مسیر توسعه شهرستان در صورتی که دست از کارشکنی خود برندارند و منافع مردم در خطر بیفتد آنها را در تربیون های رسمی معرفی خواهم کرد.
  سید حمیدرضا کاظمی در اجتماع مردم شهر معمولان افزود: برخی افراد با کارشکنی و با نیت سیاسی قصد آسیب به ارایه خدمات نماینده و به خطر انداختن منافع مردم را دارند در صورت ادامه این روند کاسه صبرم لبریز و چهره آنها را بر ملا خواهم کرد .
وی خطاب به سیاسیون شهرستان گفت: پیام من ایجاد برادری و اتحاد است اما عده ای با طومار نویسی مانع فعالیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می شوند سعی کنید اصول اخلاقی را رعایت و به دموکراسی پایبند باشید که منافع مردم تنها میزهای ریاست نیست .
وی با بیان این که شما روی همه پرونده سازان را سفید کرده اید افزود:چرا می خواهید مصالح و خدمات نظام را فدای منافع خود کنید اگر کسانی هم منتقد هستند باید با اخلاق و از راه درست به نقد خود پرداخته و مانع تغییراتی که خواست مردم است نشوند .
وی تصریح کرد: پیام من به همه سیاسیون برای توسعه شهرستان برادری و اتحاد است و همه باید سعی کنند اصول اخلاقی را رعایت کنند و به دنبال حاشیه سازی نباشند تا دست در دست هم نهیم به مهر معمولان و پلدختر را کنیم آباد.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: عزت و اقتدار امروز ملت ایران مرهون ایثارگری ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس است و حضرت امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که ملت ایران بهتر از امت حجاز در عهد رسول الله(ص) است.
وی با بیان این که جنگ تحمیلی به تعبیر امام راحل (ره) یک دانشگاه انسان سازی بود افزود: دوران دفاع مقدس دوران طلایی کشور و گنجینه ناتمام و سند عزتمندی ملت ایران است که در طول آن 56 کشور جهان علیه انقلاب اسلامی با توطئه های گوناگون به جنگ ایران اسلامی آمدند .
وی از دفاع مقدس به عنوان بخشی از تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و گفت: نباید این تاریخ به بوته فراموشی سپرده شود و این گنجینه به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش داده شود و به نسل آینده منتقل شود .
کاظمی همه گروه های سیاسی و اقوام و طوایف را به وحدت دعوت کرد وافزود: من نماینده همه اقشار و آحاد مختلف مردم چه آنهایی که به من رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند هستم .
وی به سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این سخنرانی بیانگر اقتدار ، عزت ، عقلانیت و خردمندی ایرانیان مسلمان و قابل تقدیر است .
وی به اقداماتی که طی مدت کوتاه نمایندگی خود اشاره کرد و افزود:اقدامات لازم در زمینه کشاورزی و پمپاژ ها،کارخانه ی کاغذ و سیمان،حوزه بهداشت،ساختن سد بن لار وچول هول،تعرفه برق گرمسیری،تبدیل درمانگاه معمولان به شبانه روزی،تجهیز رادیولوژی و آمبولانس انجام شده که البته برخی از آنها هنوز در حد مذاکره و پیگیری است .
وی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان پلدختر تاکید کرد و گفت: با تمام توان سرمایه گذاران در بخش های مختلف را حمایت خواهیم کرد تا زمینه پیشرفت ، توسعه و اشتغالزایی منطقه فراهم شود .
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری بزرگترین معضل شهرستان است که بالاترین نرخ بیکاری را در استان لرستان دارا است که مستحق چنین وضعیتی نیست.
منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار