کد خبر: ۳۰۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 25 September 2016
از ابتدای سال جاری تاکنون چهره خرم‌آباد با استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی جدید تغییر پیدا کرده است.
  مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری خرم آباد گفت: 35 سازه تبلیغاتی از نوع اسکرولایت باکس در سطح شهر جانمایی شده که موجب بهبود مبلمان شهری شده است.
«علیرضا رشیدی فرد» هزینه نصب سازه‌های اسکرولایت باکس را 525 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: نصب اسکرولایت باکس‌ها را یک سرمایه گذار بخش خصوصی برعهده گرفته است.

نصب 60 استرابورد درسطح شهر
رشیدی در مورد نصب استرابورد در سطح شهر اظهارکرد: 60 سازه استرابورد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر نصب شده است.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری خرم آباد هزینه نصب استرابوردها را 360میلیون تومان بیان کرد.
به گفته وی این سازه‌های تبلیغاتی درنقاط پرتردد شهر مانند چهارراه بانک، فرهنگ و شریعتی نصب شده اند.
رشیدی افزود: شهروندان استقبال خوبی از این شیوه تبلیغاتی داشته اند و معتقدند شهر از حالت بی نظمی وآشفتگی گذشته خارج شده است.

نقش شهرداری در زیباسازی
وی با اشاره به این که شهرداری‌ نقش تعیین کننده ای در زیبا سازی شهر دارد، افزود: شهرداری می‌تواند با استفاده از شیوه‌های مناسب تبلیغاتی بخشی از معضلات و ناهماهنگی موجود در مورد داشتن چشم انداز زیبای شهری را برطرف کند.

تأثیر تبلیغات شهری
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری خرم آباد بیان کرد: تبلیغات شهری یکی از کارکردهای مهم شهرهای امروزی است.
وی افزود: تبلیغات به دلیل اثرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جایگاه خاصی را در شهرها به‌دست آورده است.
رشیدی معتقد است: شهروندان و دستگاه‌های اداری و دولتی هم باید دراین زمینه با سازمان میادین مشارکت بیشتری داشته باشند زیرا چهره و منظرشهری نمایانگر فرهنگ هرشهر و دیار است.
وی بیان کرد: درست است امروزه دنیا روی تبلیغات سرمایه گذاری خاصی انجام می‌دهد اما نکته اینجاست که باید به موضوع مبلمان شهری هم توجه کرد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری خرم آباد تأكید کرد: این سازمان از همه تلاش خود برای بهبود مبلمان شهری به لحاظ تبلیغات استفاده خواهد کرد.
منبع : همشهری لرستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار