به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفت:
ه مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اجرای عمومی نمایش "روشان" تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان در خرم آباد آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 25 September 2016
به گزارش تابناک لرستان، "روشان" از تولیدات این مرکز، اثری است که ضمن روایت روزهای دلهره آور آغازین جنگ امتداد این رویداد را در دوران پس از جنگ جستجو می کند.

پور احمدیان نویسنده و کارگردان این اثر در پایان اجرای عمومی نمایش گفت: تاتر هنری است که عناصر ذاتی آن همچون حرکت، نور و بیان با هیجان و جنبشی که در مفهوم هنر جنگ نهفته است قرابت دارد و می تواند هنری مناسب برای بیان مفاهیم عمیق دفاع مقدس باشد. روشان روایت رویدادی است که در بیرون اتفاق افتاده و پایان یافته است ولی در درون شخصیت اصلی داستان همچنان در حال روی دادن است.

امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان نیز که از مهمانان ویژه این نمایش بود در این باره گفت: روشان یکی از 5 اثر نمایشی است که در سال جاری در حال تولید در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان اند. این واحد در سال 95 توانسته است رتبه نخست جشنواره سراسری تیرنگ را به خود اختصاص دهد و امیدواریم سایر آثار نمایشی تولید شده نیز بتوانند نمایندگان شایسته ای برای تاتر لرستان در جشنواره ها باشند.

گفتنی است این اثر پس از اجرای عمومی در هفته دفاع مقدس خود را برای شرکت در جشنواره های استانی و منطقه ای آماده می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار