کد خبر: ۳۰۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 27 September 2016

والیبالیست فصل پیش ثامن‌الحجج مشهد معتقد است فدراسیون کار خاصی برای احقاق حق والیبالیست‌ها انجام نمی‌دهد.

سعید مصطفی‌وند  با بیان اینکه فقط 20 درصد مبلغ قراردادش از ثامن‌الحجج را گرفته است، اضافه کرد: این مقدار از قرارداد را اوایل شهریور سال پیش گرفتم و از آن موقع تاکنون یک ریال دیگر پرداخت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه مشکلی بود که یک‌باره حساب‌های این موسسه خوش‌نام را بستند. کار و زندگی ما والیبال است و روی این پول‌ها حساب باز می‌کنیم اما برخی‌ تیم‌ها کوتاهی می‌کنند. بعد از دو سال هنوز از تیم شهرداری تبریز طلب دارم.

مصطفی‌وند تأکید کرد: مسئولان فدراسیون وقتی تیمی قرار است وارد لیگ شود، باید خیلی از مسائل را رصد کنند و اجازه ورود به هر تیمی را ندهند. چند تا تیم مشکل مالی دارند و بدهکار هستند و ما که طلب داریم، دست‌مان به جایی نمی‌رسد.

این والیبالیست لرستانی یادآور شد: فدراسیون بابت قرارداد، درصدی از ما می‌گیرد ولی هیچ کاری نمی‌کند. مسئولان فدراسیون می‌گویند برای طلب‌ها از تیم‌ها به مراجع قضایی شکایت کنید و خودشان کار خاصی انجام نمی‌دهند. از طرف سازمان لیگ فصل گذشته بابت دو میلیون تومان بارها کارت بازی من ضبط شد.

وی اضافه کرد: شرایط مالی چند تیم لیگ برتری به گونه‌ای است که فدراسیون باید نظارت بیشتری داشته باشد و برای احقاق حق والیبالیست‌ها تلاش کند.

مصطفی‌وند درباره تیم جدیدش نیز گفت: مدتی است با متین ورامین تمرین می‌کنم ولی چون قرار است اسپانسر این تیم تغییر کند، هنوز قرارداد رسمی نبسته‌ام.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار