کد خبر: ۳۰۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 27 September 2016
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: جشنواره روز جهانی گردشگری با هدف ورود سالمندان و بیماران به عرصه گردشگری در بروجرد روز جمعه 9 مهر برگزار می شود.
 

"حجت اله یارمحمدی" رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد  با اشاره به روز جهانی گردشگری گفت: 6 مهر به عنوان روز گردشگری نامگذاری شده که امسال برای نخستین بار جشنواره صنایع دستی و غذاهای سنتی در بروجرد برگزار می شود.

 وی اضافه کرد: امسال مراسم روز گردشگری با هدف ورود افراد سالمند و بیمار در عرصه گردشگری قرار است در بروجرد برگزار شود که این افراد هم بتوانند از گردشگری استفاده نمایند.

  یارمحمدی با اشاره به شعار گردشگری برای همه - همه برای گردشگری گفت: فضاهای گردشگری باید به گونه ای باشد که افراد بیمار و سالمند هم بتوانند از این عرصه استفاده کنند.

 به گفته وی نباید افراد بیمار و سالمند به دلیل مشکلات جسمی از ورود به عرصه گردشگری خودداری کنند و امسال این جشنواره با هدف ورود این افراد برنامه ریزی شده است.

 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد تصریح کرد: در این جشنواره چند غرفه صنایع دستی شامل ورشو و دیگر هنرهای هنرمندان بروجردی در معرض دید علاقه مندان قرار داده می شود و البته انواع غذاها و خوراکی های سنتی هم طبخ می شود و مبلغ فروش این غذاها در اختیار بیماران خاص قرار می گیرد.

 وی بیان کرد: این جشنواره با همکاری هتل زاگرس، خیرین سلامت، انجمن بیماران خاص و اداره میراث فرهنگی بروجرد برنامه ریزی شده که روز جمعه 9 مهر ساعت 14 عصر در هتل زاگرس برگزار می شود.

منبع : بازتاب بروجرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار