کد خبر: ۳۰۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹ 28 September 2016
نماینده ولی فقیه در لرستان ایستادگی در برابر استکبار جهانی را افتخار جمهوری اسلامی دانست و گفت: این ایستادگی و مقاومت نشات گرفته از نهضت عاشورا است.
 آیت الله سید احمد میرعمادی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی افزود: جمهوری اسلامی تن به هیچ ذلتی نمی دهد و آنچه در انقلاب اسلامی تجربه شده به برکت خون امام حسین(ع) و نهضت این امام همام بوده است.
وی ذلت ناپذیری را درس جاودانه امام حسین (ع) در قیام عاشورا دانست و اظهار کرد: نهضت عاشورا حادثه ای به پهنای تاریخ است و شعارهای امامم حسین(ع) امروز در دنیای قدرتمند مادی به خوبی می درخشند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: محرم ماه بیداری، استقامت و ایستادگی در برابر ستم و پیام آور عزت، کرامت و آزادگی است.
وی با بیان اینکه عاشورا منشا تاریخ پر افتخاری است که بشریت از آن درس گرفته است، گفت: در واقعه عاشورا اوج فضیلت به نمایش گذاشته شد.
آیت الله میرعمادی امام حسین (ع) را مظهر ایمان کامل، صداقت، اخلاص، استقامت، پاکی و طهارت دانست و افزود: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از نهضت های برگرفته از نهضت عاشورا می باشند.
وی اظهار کرد: برپایی نماز و امر به معروف و نهی از منکر 2 هدف اصلی امام حسین(ع) از قیام عاشورا می باشند.

** امر به معروف و نهی از منکر از شاخصه های مهم مدیران جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان نماز را از وظایف مهم مدیران برشمرد و گفت: مدیران باید در صف اول نماز جماعت باشند و به فریضه نماز اهمیت زیادی دهند.
وی امنیت را بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: این مقوله با امر به معروف و نهی از منکر حاصل شده و تداوم آن مایه دوام این نظام است.
وی با تاکید بر معرفی مصداق های معروف و منکر در جامعه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر موجب قوام دین و پایداری حکومت و نظام است.
وی اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را از شاخصه های مهم مدیران جمهوری اسلامی دانست و افزود: مدیران باید از جنس مردم باشند و با سرلوحه قرار دادن این 2 مهم، احساس مسئولیت داشته باشند.

** آرامش و رفاه مردم حاصل تلاش مجموعه وزارت اطلاعات است
نماینده ولی فقیه در لرستان با تقدیر از اقدامات وزارت اطلاعات در کشور و استان در ایجاد آرامش، امنیت و احساس رفاه برای مردم گفت: این مجموعه چشم بینای نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات بسیار حساس، دقیق، قدرتمند و با عزت عمل می کند، افزود: نمونه هایی از اقتدار این نهاد ولایی و ارزشی در صحنه های مختلف برخورد با ضد انقلاب داخلی و خارجی، بدخواهان نظام و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار