شهردار پلدختر گفت: بیشترین مأموریت آتش‌نشانی پلدختر در ۲ ماهه اخیر به مهار آتش‌سوزی تانکرهای عراقی و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۰۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 29 September 2016


 
 شهردار پلدختر گفت: بیشترین مأموریت آتش‌نشانی پلدختر در ۲ ماهه اخیر به مهار آتش‌سوزی تانکرهای عراقی و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع اختصاص یافت
 

جهانگیر اکبری در حاشیه مانور آتش‌نشانی و ایمنی شهر پلدختر  اظهار داشت: آتش‌نشانی شهرداری پلدختر دارای 10 نفر نیروی انسانی دو وسیله نقلیه نیمه سنگین و یک وسیله نقلیه سنگین است.

وی با بیان اینکه دوماهه اخیر40 مورد آتش‌سوزی در شهرستان پلدختر توسط آتش‌نشانی این شهرداری خاموش شده است، افزود: بیشترین حوادث رخ‌داده در این مدت شامل واژگونی و آتش گرفتن تانکرهای عراقی حامل مواد نفتی، آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و باغات و سایر وسایل نقلیه بوده است.

شهردار پلدختر بیان کرد: آتش‌نشانی ازجمله شغل‌های شریف، مقدس، سخت و از حرفه‌های پراسترس و زیان‌آور است که آتش‌نشانان در دشوارترین شرایط باید همواره ازلحاظ جسمی، روحی و روانی در آمادگی کامل برای شرکت در حادثه احتمالی باشند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان برای نجات جان و اموال مردم باید هرگونه خطر را به جان بخرند و در طول خدمات خود با صحنه‌های بسیار دلخراش مواجه می‌شوند که تحمل دیدن آن‌ها برای هر شخصی ممکن نیست.

اکبری با بیان اینکه آتش‌نشانی عشق خدمت به مردم است،گفت: آتش‌نشانان قشری هستند که با فداکاری و ازخودگذشتگی و ایثار خدمت می‌کنند زیرا همواره خطر در کمین آن‌ها قرارداد.

وی تصریح کرد: واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر ازجمله واحدهای موفق شهرداری و یکی از مراکز خوب این نهاد است که تاکنون خدمات قابل‌توجهی به مردم ارائه داده است.

شهردار پلدختر بابیان این‌که آتش‌نشانی یکی از محوری‌ترین خدمات شهرداری  است خاطرنشان کرد: هر شهروند می‌تواند خود یک آتش‌نشان باشد و ضروری است که دربین شهروندان آموزش‌هایی جهت پیشگیری از حوادث قبل از وقوع انجام گیرد.

وی اظهار داشت: از زحمات زیان‌آور آتش‌نشانان ایثارگر و فداکار که برای ایمنی شهروندان در شهرداری پلدختر مشغول ارائه خدمت هستند تشکر و قدردانی می‌شود.

اکبری گفت: هدف ازبرگزاری مانور آتش نشانی و ایمنی را به نمایش گذاشتن سطح آمادگی و توانمندی نیروهای آتش‌نشانی این شهرداری در عملیات‌ها است.

وی اظهار داشت: واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر برای مقابله با حوادث احتمالی به‌صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمت به مردم و شهروندان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار