کد خبر: ۳۰۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 29 September 2016

 

عضو هیئت‌داوران جشنواره تئاتر استان لرستان گفت: خوش‌رنگی و تفاوت بسیار زیاد نمایش‌های اجراشده در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان لرستان کار داوری را برای ما سخت کرد. 

  رضا فیاض ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان لرستان که در سالن شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: نمایش‌هایی که در این جشنواره اجرا شد متنوع بود و شکل‌های اجرای متفاوتی را دیدیم به‌طوری‌که  در تهران نیز ندیده بودم.

وی افزود: خوش‌رنگی و تفاوت بسیار زیادی در نمایش‌های اجراشده در تئاتر لرستان مشاهده کردیم که طبیعتاً کار داوری را برای ما سخت کرد.

عضو هیئت‌داوران جشنواره تئاتر لرستان عنوان کرد: از بین نمایش‌نامه‌های مختلفی که به این جشنواره راه پیدا کرد دو نمایش‌نامه و یک نویسنده برگزیده شناخته شد.

وی بیان کرد: در  بیست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان هفت نمایش‌نامه داشتیم که تنها سه نمایش‌نامه بومی بود که این خوب نیست و ناچار شدیم از بین آن‌ها یک مورد را انتخاب کنیم.

فیاضی با بیان اینکه در این جشنواره هنرمندان در آثارشان به‌عنوان نویسنده خود را فراموش کرده بودند، گفت: شما هنرمندان دارای فرهنگ و هنر قوی هستید بنابراین تقاضا داریم به خودتان برگردید و آثار بومی تولید کنید.

وی با بیان اینکه از ظرفیت موسیقی لرستان باید در نمایش‌ها استفاده شود، تصریح کرد: اعتقاد جمعی ما بر این بود که هنرمندان استان لرستان دارای استعداد بوده و تنوع در آثارشان بسیار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار