کد خبر: ۳۰۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 29 September 2016

داود حق‌دوست که به تازگی هدایت تیم خیبر خرم‌آباد را بجای علی نیکبخت بر عهده گرفته است می‌گوید: تیمش در سه هفته آینده به نرم آرمانی می‌رسد.

این بازیکن سابق استقلال تهران که کار هدایت تیم‌های تربیت یزد، کاوه تهران، شهرداری بندرعباس، شهرداری انزلی و آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه خود نیز دارد، در خصوص پیوستنش به خیبر آن هم در شرایطی که این تیم از هشت بازی گذشته خود تنها پنج امتیاز کسب کرده و با قرار گرفتن در رده پانزدهم لیگ، شرایط مالی مناسبی نیز ندارد، گفت: شغل و حرفه ما مربیگری است و هرکجا ببینیم شرایط اخلاقی و تفاهم کاری با مدیریت باشگاه و هیئت مدیره آن وجود دارد آمادگی خود را برای قبول مسئولیت اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خیبر تیم ریشه‌دار و با پتانسیل بالایی بوده و داشتن تماشاگران خونگرم، پرشور و بسیار تعصبی، آن را از سایر تیم‌ها متمایز کرده است، اظهار کرد: با شناخت کامل مسئولیت هدایت این تیم خوب لرستان که شناسنامه فوتبال این استان نیز به شمار می‌رود را قبول کردم. خیبر تیمی بوده که با داشتن تماشاگران فراوان و یک‌دل و البته بسیار فهیم در خرم‌آباد مقابل تیم‌های بزرگ از پیش بازنده نیست.

حق‌دوست با بیان اینکه قدردان زحمات و تلاش‌های علی نیکبخت در طول مدت هدایت تیم خیبر هستم، اضافه کرد: در حال حاضر جو خوبی بر تیم حاکم است و کار را نیز شروع کردیم و امیدواریم مثمر ثمر برای خرم‌آباد باشیم.

سرمربی جدید خیبر خرم‌آباد در خصوص نتایجی که تا هفته هشتم این تیم کسب کرده و اینکه تا چه حد امیدوار است نتایج فصل گذشته نیز در ادامه این رقابت‌ها تکرار شود، تصریح کرد: تیم تمریناتش را دیر شروع کرد و نداشتن تمرینات منظم یک ضربه سنگینی به تیم‌های ناآماده وارد می‌کند و این در حالیست که تیم‌هایی مثل اکسین، خونه به خونه، گل گهر، رفسنجان و... بدنسازی خوبی داشته و خیلی هزینه کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه زمانی‌که بدنسازی بصورت اصولی در برنامه تیم وارد نشود بازیکنان از لحاظ بدنی به مشکل بر می‌خورند، اضافه کرد: زیاد عقب نیستیم و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازیکنان و خیبر تا دو سه هفته آینده به نرم عادی و آرمانی می‌رسند.

سرمربی فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان افزود: متاسفانه چند بازیکن خیبر مصدوم هستند ولی ما هیچ نگرانی از لحاظ مصدومان نداریم و سعی می‌کنیم با بازیکنان فعلی کار را شروع کنیم تا مصدومان نیز برسند.

حق‌دوست تاکید کرد: سعی می‌کنیم در لیگ امسال آبرویمان حفظ شود. بازیکنان خیبر همگی توانمند هستند و با غیرت و تعصب خوبی که دارند با رزومه فنی خودم به آنها کمک می‌کنم و کمبودها جبران می‌شوند.

این بازیکن سابق استقلال تهران، ذوب‌آهن و برق شیراز افزود: برای حفط جایگاه سال گذشته باید خیلی تلاش کنیم. تمرینات تیم بیشتر می‌شوند چون مقداری عقب هستیم ولی نگرانی نداریم.

در دقایق پایانی بازی فصل گذشته خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم هرمزگان که در چارچوب هفته پنجم دور رفت لیگ دسته اول برگزار شد در حالی تیم هرمزگانی در خرم‌آباد و ورزشگاه تختی این شهر، یک بر صفر عقب بود، به علت پرتاب سنگ توسط یک تماشاگرنما و برخورد آن با سر صابر یونسی بازیکن آلومینیوم و مصدوم شدن وی، بازی نیمه‌تمام باقی ماند و بعد از آن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خیبر را سه بر صفر برنده دیدار اعلام کرده بود ولی کمیته استیناف به نفع تیم هرمزگانی رای صادر کرد. در این بین مصاحبه‌هایی که از زبان سرمربی این تیم هرمزگانی در رسانه‌ها منتشر شده بود، خشم هواداران خیبر را برانگیخت که حق‌دوست در این باره توضیح داد: جریان خاصی نبود الان من سرمربی خیبر هستم و به این تیم تعهد و تعصب دارم. اگر این اتفاق برای بازیکنان من هم مثلا در اصفهان بیفتد باید از حق آنها دفاع کنم و در قبال آنها وظیفه دارم.

سرمربی جدید خیبر با بیان اینکه باید آن اتفاق را دیگر فراموش کنیم، تصریح کرد: مربی باید به باشگاه خود تعصب و تعهد داشته باشد. در خصوص این اتفاق، در چارچوب وظایف خودم عمل کردم و از طریق من هیچ‌گونه مصاحبه‌ای علیه خیبر و بازیکنان این تیم نشد. شاید مدیرعامل و سرپرست آلومینیوم مصاحبه‌هایی در آن زمان کرده بوند که من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

حق‌دوست گفت: انتظار داریم هواداران خیبر ما را تنها نگذارند و حمایت‌مان کنند، آمده‌ایم به این تیم کمک و خدمت کنیم. با حضور پرشور آنها در ورزشگاه، همانند گذشته هیچ تیمی در خرم‌آباد نمی‌تواند از ما امتیاز بگیرد.

لازم به ذکر است تیم خیبر شانزدهم مهرماه در هفته نهم، راس ساعت 15:45 در مسجد سلیمان به مصاف نفتی می‌رود که با هشت بازی رده هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را با یازده امتیاز در اختیار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار