کد خبر: ۳۰۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 01 October 2016
مدیر خدمات شهری خرم‌آباد گفت: با وجود پیگیری‌های انجام شده مجتمع‌های تجاری خرم‌آباد به سیستم ایمنی مجهز نیستند.
 علی محمدخانی در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد در رابطه با آتش‌سوزی پاساژ قائم اظهار داشت: این پاساژ در سال 88 نیز دچار آتش‌سوزی شده که بلافاصله بعد از این اتفاق به تمام مجتمع امور صنفی و مجتمع‌های تجاری اعلام شد که به سیستم ایمنی مجهز شوند که با وجود پیگیری‌ها هیچ کاری نکردند.

وی با اشاره به اینکه جان این صنف باید برای مجمع امور صنفی مهم باشد افزود: متأسفانه مجمع امور صنفی در این گونه کارها حتی پرداخت عوارض نیز کوتاهی کردند.

مدیر خدمات شهری خرم‌آباد بیان کرد: متأسفانه اصناف مختلف عوارض شهرداری را پرداخت نمی‌کنند اما انتظار خدمات خوب دارند.

وی با اشاره به اینکه در ساعت 21 و 59 دقیقه گزارش آتش‌سوزی به آتش‌نشانی اعلام شده است تصریح کرد: نخستین خودروی آتش‌نشانی ما ساعت 22 و 2 دقیقه در محل حاضر شده است که بعد از قطع برق از گسترش آتش جلوگیری کردیم حدود 300 مغازه در این پاساژ وجود داشته که غالبا مواد آتش‌زا از جمله پلاستیک، چوب و پارچه بودند.

محمدخانی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی حدود 10 بار مهار شد تصریح کرد: فعالیت مأموران آتش‌نشانی ما با هیچ چیز قابل مقایسه نیست چرا که با امکانات موجود تا صبح فعالیت کرده تا آتش را مهار کنند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما با امکانات موجود از حداکثر توان خود مایه گذاشتند و عمده فعالیت ما جلوگیری از گسترش آتش و نداشتن صدمات جانی بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار