کد خبر: ۳۰۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 01 October 2016

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اساسی ترین نیاز هر جامعه برای پیشرفت امنیت است و تامین امنیت و برقراری نظم در جامعه نیز بر عهده نیروی انتظامی است.
 آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی استان لرستان به مناسبت آغاز هفته ناجا با بیان این که مطالبات مردم از نیروی انتظامی ، برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه است افزود: قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با عوامل ناامنی ، اشرار ، مجرمان و مفسدان اخلاقی باید استمرار پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه امنیت از نیازهای اصلی مردم در جامعه می باشد ، ادامه داد: امنیت جان و مال و آبروی هر مومن و امنیت محل زندگی از اولین حقوق انسان ها بوده و حکومت وظیفه دارد امنیت لازم را فراهم کند.
امام جمعه خرم آباد همچنین بیان کرد: کسانی که امنیت جامعه را به خطر می اندازند و با آبروی افراد بازی می کنند و مانع پیشرفت و توسعه می شوند، علف های هرزی هستند که باید از بین بروند.
آیت الله میرعمادی از فقر اقتصادی ، بیکاری ، فقر فرهنگی ، مواد مخدر و فساد اخلاقی به عنوان عوامل مهم ناامنی در جوامع بشری یاد کرد و گفت: ترور و تروریست نیز که از سوی استکبار جهانی حمایت می شود یکی دیگر از عوامل مهم ناامنی در جهان است.
وی همچنین تصریح کرد: امروز به برکت رهبری آگاه که با تمام وجود و با حساسیت تمام مسایل کشور را رصد می کند، شاهد کشوری امن هستیم و گروهک های تروریستی نتوانسته اند ذره ای ایران را تهدید کنند.
9 تا 15 مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار