کد خبر: ۳۰۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 02 October 2016
استاندار لرستان از سفر وزیر کشور به این استان طی آبان ماه خبر داد.

 هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه ویژه فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه رونق فرودگاه خرم آباد مطالبه جدی مردم است، اظهار داشت: فرودگاه خرم آباد باید در آبان ماه سال جاری راه اندازی شود.

وی خواستار توجه ویژه مدیر فرودگاه خرم آباد به راه اندازی فرودگاه بروجرد نیز شد و افزود: وجود فرودگاه دیگری در استان لرستان بسیاری از مشکلات استان را حل می کند.

استاندار لرستان  با اشاره به اینکه خیلی از افراد به دلیل نبود فرودگاه در خرم آباد نمی توانند به استان سفر کنند، عنوان کرد: سفر وزیر کشور به استان لرستان به دلیل نبود فرودگاه صورت نگرفته است.

بازوند بیان داشت: با توجه به هماهنگی های دو شرکت هواپیمایی ماهان و تابان با فرودگاه هایی که پروازهای این دو شرکت در آنها انجام می شود برای آمادگی و انجام پروازهای فرودگاه خرم آباد تا یکم آبان ماه ضرورت دارد که عملیات افزایش باند فرودگاه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور یک آبان ماه سال جاری به خرم آباد سفر می کند، گفت: وزیر کشور در زمان حضورش در خرم آباد باند فرودگاه را نیز افتتاح خواهد کرد.

استاندار لرستان اجرای عملیات توسعه باند فرودگاه خرم آباد را اقدام بزرگی دانست و افزود: انتظار داریم که در موعد مقرر طرح توسعه باند تکمیل شود.

بازوند با بیان اینکه از مشاور طرح توسعه باند فرودگاه خرم آباد قدردان هستیم، گفت: روزانه هزار و ۵۰۰ تن آسفالت ریزی بر روی باندی که طول آن چهار کیلومتر و عرض آن ۶۰ متر است کار بسیار دشواری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار