کد خبر: ۳۰۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 02 October 2016
 امام جمعه بروجرد گفت: گفت: امنیت حاکم بر جامعه ثمره خون شهدا، تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مردم در همه صحنه‎ها است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بروجرد بر ضرورت همکاری همه دستگاه‎های اجرایی و ارگان‎ها با نیروهای انتظامی تاکید کر و افزود با وجودی که نیروی انتظامی مسؤول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است اما این مهم در گرو همکاری همه نهادها و ارگان‎ها با این نیرو است.
وی اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای توجه بیش از پیش به خدمات و اقدامات این نیرو و توجه به ضروریات مورد نیاز آنها برای انجام وظایف سازمانی است.
به گفته وی نیروی انتظامی سازمانی چند بعدی است که اقدامات و فعالیت‎های آن در جهات مختلف در جامعه اثرگذار است و کثرت و تنوع وظایف محوله ، افزایش توقعات از این نیرو را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام ترابی تاکید کرد:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اکنون برقراری و حفظ امنیت مرزها، امنیت داخلی، مقابله با جرائم مشهود و رسیدگی به بسیاری از امور اجرایی دستگاه قضایی را عهده‎دار است.
در این دیدار که جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و فرماندار بروجرد حضور داشتند ، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گزارشی از عملکرد و فعالیت این نهاد در یک سال گذشته ارایه کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار