کد خبر: ۳۰۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 03 October 2016
فرماندار سلسله گفت: نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه بی بدیل و انکار ناپذیر است.
  قدرت الله فلاح نژاد روز دوشنبه در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان افزود:امنیت امروز کشور به واسطه رشادت های غیور مردانی است که با ایثار جان خود، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح در کنار مردم موجب آسایش و آرامش است، اظهار داشت: تامین امنیت مهمترین وظیفه هر دولتی است و امروز نیز در سایه تلاش های پرسنل نیروی انتظامی و همت بلند آنان و در سایه رهبری مدبر و هوشمند توانسته ایم در جایگاه خوبی از نظر امنیت قرار بگیریم.
فرماندار سلسله با بیان اینکه اهمیت امنیت در جامعه غیرقابل چشم پوشی و سعی و تلاش نیروهای انتظامی برای برقراری و حفظ نظم و تامین امنیت بی بدیل است، تصریح کرد: هر اندازه که مردم همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند، بستر برای ایجاد هر چه بیشتر امنیت در جامعه فراهم می شود.
وی افزود: برای اینکه هر جامعه ای بتواند به آن پیشرفت و تعالی مورد نظر دست یابد به یک سری پیش فرض ها از قبیل نیروی انسانی کارآمد و و زیرساخت ها نیاز است.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله خاطرنشان کرد: اگر امنیت وجود نداشته باشد سایر پیش فرض ها نیز قطعا محقق نخواهند شد و این جاست که اهمیت کار نیروی انتظامی مشخص می شود.
وی با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت و تامین کننده آسایش مردم است، اظهار داشت: استان لرستان و بخصوص شهرستان سلسله از نظر امنیت در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند و همه این ها در سایه تلاش های اعضای نیروی انتظامی میسر شده است.
فلاح نژاد خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها در ایجاد امنیت در جامعه نقش مهمی دارند و در این میان نقش نیروی انتظامی بسیار تعیین کننده تر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار