کد خبر: ۳۰۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 03 October 2016

 

 
 مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت: آبرسانی به روستاهای استان لرستان نیازمند صرف زمان و هزینه است.

 علیرضا کاکاوند صبح امروز در آیین تجلیل از ایثارگران شرکت آبفار لرستان در محل ستاد این شرکت اظهار داشت: آبرسانی و سقایی از نمادهای ایثارگری است که نیروهای این شرکت با ایثار و از خودگذشتگی به آن مشغول هستند.

وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاها نیازمند صرف زمان و هزینه است که در کنار این مهم نیروهای این شرکت با ایثارگری در طول شبانه‌روز برای انجام امور محوله در تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با اشاره به ایثارگری‌های نیروهای این شرکت در دوران مختلف اظهار داشت: نیروهای شرکت آبفار لرستان در دوران مختلف با ایثارگری و جهاد خود در اعتلای ایران اسلامی گام برداشته و در این زمینه از خودگذشتگی داشته‌اند.

در ادامه این مراسم مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت آبفار لرستان  با اشاره به حضور 30 نیروی ایثارگر در این شرکت  اظهار داشت:  با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه بخشنامه‌ها و قوانین مرتبط با امور ایثارگران اجرایی شده است.

اصغر احمدی افزود: بخشنامه‌ها و قوانین مختلفی از جمله بند الف ماده 44 و قانون برنامه پنجم توسعه و ماده 51 در این شرکت اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: ایثارگران شرکت آبفار لرستان در کنار دیگر همکاران به امور محوله پرداخته و در بسیاری از موارد در امور مختلف حضوری گسترده و فعال دارند.

از دیگر سخنرانان این مراسم، مشاور امور ایثارگران استاندار لرستان بود که وی بیان داشت: قوانین و مقررات ایثارگران باید با هدف ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان در ادارات اجرایی شود.

نادر قربانی افزود: قوانین و مقررات گسترده‌ای برای حمایت از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که باید با همکاری بین بخشی به منظور اجرای آنها تلاش شود.

وی تصریح کرد:  شرکت آبفار لرستان از جمله دستگاه‌های استان است که برای اجرای قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران در تلاش بوده و پیشتاز است.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از سه ایثارگران بازنشسته شرکت آبفار لرستان به نمایندگی از جامعه ایثارگری شرکت آبفار لرستان از مهندس کاکاوند مدیرعامل این شرکت در خصوص حمایت و توجه به ایثارگران تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار