کد خبر: ۳۰۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 04 October 2016

رئیس هیأت سه‌گانه لرستان گفت: ورزش مورد تأکید مقام معظم رهبری، نابود شده است.

سرهنگ اصغر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: چند روز پیش پیکارهای قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی قم برگزار شد و چون پول ایاب و ذهاب نداشتیم، شرکت نکردیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان، یک ریال به هیأت ما نداده است، افزود: با این شرایط کار سخت است و نمی‌توانیم ادامه دهیم. برای جذب اسپانسر هم تلاش می‌کنیم اما چون کارخانه‌های بزرگ در استان وجود ندارد، موفق نمی‌شویم.

بهرامی با بیان اینکه رشته ورزشی سه‌گانه حتی در کشور هم متلاشی شده، اضافه کرد: متأسفانه به علت نبود بودجه و مشکلات مالی، این رشته که ورزشی نظامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، نابود شده است.

رئیس هیأت سه‌گانه لرستان تأکید کرد: در لرستان استعدادها و ورزشکارهای خوبی داریم ولی به علت مشکل مالی و نبود بودجه نمی‌توانیم از آنان بهره ببریم و برای سایر استان‌ها فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: یک زمانی وقتی تیم‌ها در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند، فدراسیون هزینه‌ها را می‌داد اما الان شرایط مالی فدراسیون هم خوب نیست و مشکلات بودجه‌ای در آنجا نیز رخنه کرده است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار