رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن لرستان گفت: 12 هزار خانوار لرستانی در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده و اطلاعات خود را به ثبت رساندند.
کد خبر: ۳۰۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 04 October 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،علی هادی چگنی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 لرستان اظهار داشت: آمارگیری و سرشماری طی سال جاری برای نخستین‌بار به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان ادامه داد: در صورت ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی آمار و اطلاعات ارائه شده دقیق‌تر و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام تنها 18 هزار خانوار لرستانی در سرشماری به روش اینترنتی

وی از اهدای جایزه یک‌میلیونی به کسانی که به صورت اینترنتی در طرح سرشماری ثبت‌نام می‌کنند از طرف مرکز آمار ایران خبر داد و گفت: باید دانست که ثبت نام اینترنتی نسبت به سرشماری حضوری از دقت و صحت بیشتری برخوردار است.

این مسوؤل تاکید کرد: اطلاعات ارائه شده مردم محرمانه هستند و در فرم‌های سرشماری هیچ سؤالی در رابطه با سطح درآمد خانوار ذکر نشده است.

چگنی با بیان اینکه استان لرستان در بحث سرشماری اینترنتی حدود یک درصد کمتر از میانگین کشوری است، اعلام کرد: متوسط ثبت‎نام اینترنتی در لرستان 3.3 درصد است اما متوسط ثبت‌نام اینترنتی در کشور 4.6 درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در پایان افزود: 550 هزار خانوار در استان زندگی می‌کنند که تاکنون تنها 18 هزار خانوار در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند که امیدوار هستیم در 10 روز باقی‌مانده این میزان به میانگین کشوری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار