نماینده دورود وازنا در مجلس:
نماینده دورود وازنا در مجلس به تعطیلی کارخانه فروآلیاژ شهرستان ازنا اشاره کرد و گفت: درصورتی‌که بخش خصوصی قادر نیست مشکلات این کارخانه را برطرف کند مدیریت آن را به دولت برگرداند.
کد خبر: ۳۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 11 October 2016

مجید کیانپور درر رابطه با تعطیلی کارخانه فروآلیاژ شهرستان ازنا اظهار داشت: کارخانه فروآلیاژ ازنا به دلیل برخی از مشکلات مانند واردات و عدم پرداخت مطالبات با مشکل مواجه شد و ازآنجاکه براساس گفته صاحبان کارخانه قیمت این محصول در بازار پایین‌تر از قیمت تمام‌شده کالا است، مسئولان کارخانه تصمیم گرفتند آن را تعطیل کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کارخانه فروآلیاژ ازنا حدود 12 سال پیش به بخش خصوصی سپرده شد، افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای این کارخانه درصورتی‌که بخش خصوصی قادر نیست مشکلات آن را برطرف کند، مدیریت کارخانه را به دولت برگرداند.

نماینده مردم دورود وازنا در مجلس بابیان اینکه با تعطیلی این کارخانه 500 کارگر بیکار می‌شود، عنوان کرد: در صورت تعدیل نیرو سرپرست 500 خانوار بیکار می‌شوند که این موضوع خود می‌تواند زمینه‌ساز مهاجرت، حاشیه‌نشینی و به وجود آمدن بسیاری از مشکلات اجتماعی شود.

کیانپور. 

وی به لزوم جلوگیری از واردات بی‌رویه فرو آلیاژ و فرو سیلیس به کشور تأکید کرد و گفت: از وزیر صنعت، معدن تجارت و معاون اول رئیس‌جمهور درخواست می‌شود تا مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا را در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و برطرف کنند تا وضعیت این کارخانه تعیین تکلیف شود.

تسنیم 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار