نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس :
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی‌ترین رسالت هیئت‌های مذهبی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دینی به نسل جوان باشد.
کد خبر: ۳۱۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 11 October 2016

حمیدرضا کاظمی عصر امروز در حاشیه مراسم عزاداری مردم شهرستان پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در سخنرانی‌های خود شان و جایگاه قیام اباعبدالله الحسین(ع) را حفظ و از بیان و بهره‌برداری سیاسی در آیین‌های عزاداری محرم خودداری کنند.

کاظمی نماینده پلدختر 

وی بابیان این‌که عزاداری باید همراه بامعرفت دینی باشد افزود: یکی از دلایل جاودانگی قیام عاشورا اصلاح امور و احیای امربه‌معروف و نهی از
منکر بود که باید این مهم ترویج یابد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که مکتب امام حسین(ع) مکتب انسان‌ساز است عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی حماسه‌های کربلا را یادآور شوند و عزاداری‌ها در این ایام همراه با شور و شعور حسینی(ع) باشد.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین رسالت هیئت‌های مذهبی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دینی به نسل جوان با تفکر حسینی است که باید بعد معرفتی قیام عاشور در دهه محرم بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

کاظمی تصریح کرد: مردم شهرستان پلدختر از قدیم‌الایام عشق و محبت خود را در ماه محرم به اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش نشان دادند و امسال نیز با وحدت و همدلی میدان‌دار عزای حسینی(ع) باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار