نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس :
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت:هیاتی متشکل از مسوولین مربوطه برای پیگیری مطالبات خسارت دیدگان تشکیل شود.
کد خبر: ۳۱۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 11 October 2016
محمدرضا ملکشاهی راد در نشست با مغازه‌داران پاساژ قائم خرم‌آباد که در سالن جلسات فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: نمایندگان خرم‌آباد برای پیگیری پرداخت خسارت مغازه‌داران پاساژ قائم که اموال خود را به دلیل این آتش‌سوزی از دست دادند آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه در آتش‌سوزی پاساژ قائم خرم‌آباد اموال 133 نفر به‌طور کامل خسارت دید افزود: برای پیگیری خسارت این افراد لازم است جلساتی با حضور مسئولان، نمایندگان و نماینده خسارت دیدگان برگزار شود تا سریع‌تر وضعیت این افراد مشخص شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با تأکید بر اینکه هرچه سریع‌تر باید دلیل این آتش‌سوزی مشخص شود عنوان کرد: برای تأمین خسارت مغازه‌داران، کارشناسانی تعیین شود تا هرچه زودتر میزان خسارت ارزیابی شود.

وی بیان کرد: از آنجاکه دو موضوع سوختگی پاساژ و اجناس مطرح است لازم است در هر دو زمینه ارزیابی لازم به عمل آید.

ملکشاهی راد با اشاره به اینکه پیگیری لازم برای مشخص شدن عامل حریق انجام می‌شود تصریح کرد: پس از مشخص شدن علت این آتش‌سوزی عوامل آن در بحث خسارت باید تمکین کند.

 مسوولین مربوطه مطالبات خسارت دیدگان پاساژ قائم خرم آباد را رفع کنند 

وی خاطرنشان کرد: از آنجاکه مغازه‌داران پاساژ قائم خرم‌آباد تمامی اموال خود را در این حریق از دست‌داده‌اند درخواست می‌شود بانک‌ها درصورتی‌که این افراد تسهیلاتی دریافت کرده‌اند، مهلت چندماهه‌ای برای پرداخت اقساط آن‌ها در نظر بگیرند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: تا ساماندهی وضعیت مغازه‌داران دستگاه‌هایی مانند امور مالیاتی و شهرداری در بحث معافیت مالیاتی و پرداخت عوارض شهرداری مساعدت کنند.

وی ظهار داشت: برای مساعدت به این 133 مغازه‌دار درخواست می‌شود هر دستگاهی که به‌نوعی مطالباتی از آن‌ها دارد همکاری لازم را داشته باشد.

ملکشاهی راد افزود: از آنجاکه بازسازی مجدد پاساژ قائم خرم‌آباد ممکن است حدود شش ماه طول بکشد درخواست می‌شود در صورت بیمه بودن، بیمه بیکاری مغازه‌داران پرداخت شود.

وی بابیان اینکه پیگیری لازم برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره به مغازه‌داران پاساژ قائم انجام می‌شود عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان مانند اداره آب و فاضلاب، اداره برق و گاز به مغازه‌داران این پاساژ مساعدت کنند تا هرچه سریع‌تر بتوانند مغازه‌های خود را مجدد راه‌اندازی کنند.

مجتمع تجاری قائم خرم‌آباد هشتم مهرماه ساعت 21:30 دقیقه شب دچار آتش‌سوزی شد که تمام اجناس موجود در این پاساژ در آتش سوخت.

خبرنگار:کریم داودی نژاد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار