فرماندارخرم آباد با انتقاد از نظام مهندسی به عنوان نهاد همیشه غایب در جلسات شهرستان خرم آبادگفت : امنیت منازل مسکونی افراد یکی از موضوعات مهم پدافند غیر عامل در جامعه بوده که در این راستا نظام مهندسی باید ورود پیدا کند.
کد خبر: ۳۱۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 17 October 2016
به گزارش خبرنگارتابناک لرستان ،حبیب اله خجسته پور روز دوشنبه در شورای پدافند غیر عامل شهرستان خرم آباد اظهارکرد: دانشگاه ها در راس موضوع پدافند غیر عامل قرار داشته و هدف از پدافند غیرعامل آموزش همگانی وارتقا آمادگی در برابر مخاطرات وتهدیدات محیطی وزیستی در کشور است.

وی با انتقاد از نظام مهندسی به عنوان نهاد همیشه غایب در جلسات شهرستان خرم آباد افزود: امنیت منازل مسکونی افراد یکی از موضوعات مهم پدافند غیر عامل در جامعه بوده که در این راستا نظام مهندسی باید ورود پیدا کند.
فرماندار خرم آباد بیان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان در برنامه های هفته پدافندغیرعامل هماهنگی وهمکاری لازم را انجام داده ورعایت مسائل این مهم را معطوف به همین ایام نکنند.
خجسته پور ادامه داد:هلال احمر وراهداری شهرستان تجهیزات وامکانات مورد نیاز برای مواقع بحران بررسی کرده وتامین کمبودها را نیز در اولویت قرارداده ودر صورت نبودن اعتبار از طریق بخش خصوصی تهیه کنند.
وی اضافه کرد: حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات وشوراهای شهرستان الزامی است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار