معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه سرانه مرسوله پستی لرستان 50 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است،گفت: با توجه به پایین بودن سرانه مرسوله پستی در لرستان شرکت پست استان برای افزایش سرانه مبادله برنامه‌ریزی داشته باشد تا حداقل آن را به میانگین کشوری برساند.
کد خبر: ۳۱۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 17 October 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای اداری پست استان که در سالن جلسات اداره کل پست لرستان برگزار شد اظهارداشت: هفته پست فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد و بیان خدمات و ارتباط بیشتر دستگاه‌ها با مردم و مخاطبان آن‌ها است.

خبرگزاری فارس: عملکرد رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان در راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان قابل قبول نیست 

وی شرکت پست را یکی از امین‌ترین، قدیمی‌ترین سازمان‌های کشور دانست و افزود: اعتماد مردم به پست یک سرمایه عظیم برای دولتمردان و متولیان پست است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در عصر ارتباطات، فضای الکترونیک و مجازی اتفاقاتی (ارسال پیام و نامه‌ها) رخ داده است، شرکت پست با استفاده از سرمایه خوبی که دارد توانسته است خود را به روز کرده و جایگاه خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه سرانه مرسوله پستی لرستان 50 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است، بیان کرد: با توجه به پایین بودن سرانه مرسوله پستی در لرستان شرکت پست استان برای افزایش سرانه مبادله برنامه‌ریزی داشته باشد تا حداقل آن را به میانگین کشوری برساند.

شاهرخی گفت:با توجه به اینکه ظرفیت افزایش سرانه پستی در لرستان وجود دارد تأکید می‌شود فرمانداران و بخشداران در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

وی به توسعه نیافتگی استان لرستان اشاره کرد و گفت: آماده نبودن زیرساخت‌های لازم در استان طی سال‌های گذشته سبب شده تا این استان در سال‌های متمادی رتبه آخر بیکاری را داشته باشد و درد بسیار سنگین این است که 50 درصد جوانان ما در شهرستان‌ها بیکار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اظهارداشت: با بیان اینکه در بدو ورود استاندار لرستان و استقرار دولت یازدهم مسائلی از قبیل بالابردن سرانه درآمدی مردم و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفت و با ورود بخش خصوصی اقدامات زیر ساختی در استان انجام شد.

وی در رابطه با طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد افزود: برای توسعه و تبدیل فرودگاه خرم‌آباد به یک فرودگاه بین المللی 52 میلیارد تومان هزینه شده و تا پایان آبان ماه مجدد راه‌اندازی می‌شود.

شاهرخی به بازسازی خطور ریلی استان اشاره و عنوان کرد: کشت و صنعت و لرستان نیز که حدود 12 سال تعطیل بود اکنون با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی یک سرمایه‌گذار خارجی احیا و زمینه اشتغال هزار نفر به طور مستقیم و هزار و 500 نفر به طور غیر مستقیم فراهم شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار