رئیس داداگستری لرستان:
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: هرج و مرج بر بازار خدمات درمانی و دارویی حاکم شده است.
کد خبر: ۳۱۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 17 October 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،جعفر بدری در نامه‌ای به اداره کل تعزیرات حکومتی اظهار کرده است: در ماه‌های اخیر افزایش بی‌رویه قیمت دارو، عرضه داروهای بی‌کیفیت وارداتی و عدم ثبات قیمت در مراکز عرضه داروها موجب نگرانی شدید شهروندان شده است.

وی ادامه داد: ضعف نظارت معاونت غذا و دارو بر بازار باعث شده است که داروخانه‌ها بدون در نظر گرفتن قیمت مصوب مراکز تولیدی داروهای مورد نیاز مردم را به بالاترین نرخ ممکن عرضه و سود بیشتری را بدست آورند.

بدری اضافه کرد: بخشی از مشکل نابسامانی قیمت‌ها به سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برمی‌گردد که با اجرای طرح تحول نظام سلامت، مراکز درمانی را به میدان رقابت ناسالم تبدیل و نوعی هرج و مرج را بر بازار خدمات درمانی و دارویی حاکم کرده و موجب افزایش ناعادلانه قیمت‌ها شده است.

رئیس شورای قضایی استان گفت: در اسرع وقت اطلاعات لازم در مورد علت افزایش بی‌رویه قیمت داروهای تولیدی داخل از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان جمع آوری و برنامه بازرسی همرمان با نماینده غذا و دارو از داروخانه‌ها را تنظیم و اجرا و به موارد متخلف براساس مقررات رسیدگی و نتیجه را گزارش کنید.
خبرنگار :رضا میرزایی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار